Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Τελευταία Μέρα

Αυτά τα "τελευταία" δεν μου αρέσουν. "Τελευταίο μπάνιο στη θάλασσα, "Τελευταίος χιονοπόλεμος", "Τελευταίο έτος σπουδών" και τόσα άλλα...Τελικά δεν είναι και λίγα που μια ζωή βαφτίζουμε τελευταία, είναι μάλλον πολλά αυτά που αποχαιρετάμε.
Σήμερα είναι όντως όμως η τελευταία μέρα του χρόνου. Δε θέλω να χαρακτηρήσω το 2007 σαν μια άσχημη χρονιά. Θα ήταν κρίμα και αδικία για τα όσα πέρασα. Έκανα πολλά πράγματα, έτρεχα εδώ και εκεί με τη δουλειά αλλά διασκέδαζα κιόλας. Έκανα μικρές και μεγάλες αποδράσεις μέσα στην άγνοιά μου. Πέρασα όμορφα το καλοκαίρι μου δίνοντας τα πάντα στην παρέα μου. Σαν να ήταν το τελευταίο καλοκαίρι μου, το απόλαυσα. Δεν υπολόγισα τίποτα, ούτε λεφτά, ούτε αισθήματα, ούτε χρόνο, ούτε χιλιόμετρα. Ήμουν εκεί, απο το πρωί στη θάλασσα, όλη μέρα με τη "Σ" και πολλές φορές και τη "Ν". Πολύ κέφι και χαρά αλλά και στιγμές απόλυτης χαλάρωσης. Δεν κάνω τη χάρη στην αρρώστια μου να τα κλέψει όλα αυτά, τα κρατώ καλά κρυμένα και μόνο εγώ τα βρίσκω μέσα μου.

Η μέση μου είναι καλύτερα σήμερα. Χθες κοιμήθηκα πιο άνετα. Σηκώθηκα πριν το ξυπνητήρι στις 7 και πήγα για την εξέταση αίματος. Οι μέρες φτάσανε, 3/1 είναι η δεύτερη θεραπεία μου απο τις 8 και για να είμαι συνεπής στο ραντεβού πρέπει απο 2/1 να κατέβω Αθήνα με το κόκκινό μου βαλιτσάκι και όση διάθεση μπορώ να βρω. Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι στο σπίτι μου θα είμαι σήμερα και αύριο, πρώτη μέρα του χρόνου.

Αυτές τις μέρες έχασα κάπως τη διάθεσή μου. Αυτό γιατί απο την Πέμπτη δεν έκανα κάτι. Πέρασα Παρασκευή και Σάββατο βαρετά στο σπίτι, εκτός απο κάποιες ώρες που πήγα στη θεία μου. Δε θέλω να γράψω ότι με απογοήτευσαν οι φίλες μου, θα ήταν κρίμα και για μένα και γι'αυτές. Δε μπορώ όμως να διώξω τη σκέψη πως αυτές διαλέξαν για εκείνες τις μέρες τη "ζωή" ενώ εγώ έμεινα μόνη με το πρόβλημά μου. Και μιλάμε για ανθρώπους με τους οποίους μοιράστηκα τόσα απο τη χρονιά που φεύγει, ήμουν πάντα εκεί... Μάλλον είναι δύσκολο να ισσοροπήσω μέσα μου κάποια πράγματα σ'αυτή τη φάση της ζωής μου. Οι φίλες μου προσέφεραν και ακόμη προσφέρουν πολλά, δεν το αμφισβητώ, φυσικά και χαίρομαι γι'αυτό. Δε ξέρω όμως πόσο αντέχουν ή πόσο μιζεριάζουν τελικά δίπλα μου. Δε ξέρω τι θέλουν, τι φοβούνται ή τι αποφεύγουν. Αναρωτιέμαι τελικά τι είναι σημαντικό γι'αυτές, μάλλον ότι τους κάνει να αισθάνονται καλά χωρίς δεύτερη σκέψη. Ακούγομαι σκληρή, το ξέρω αλλά είναι η μοναξιά που με κάνει έτσι. Η μοναξιά που πολλαπλασιάζεται λόγω των ημερών και δεν είναι και δύσκολο να γίνει και συνήθεια. Μπορώ να πω ότι κρατιέμαι να μην καταρεύσω για τους άλλους. Για την οικογένεια και για τις φίλες μου, άρα για μια ακόμη φορά σκεφτομαι τους γύρω μου και όχι εμένα. Έτσι ήμουν πάντα. Να ακούσω, να βοηθήσω, να πω τη γνώμη μου και ας μου χρεώσουν οτι έκανα "κριτική".

Στο χρόνο που φεύγει ρίχνω ένα χαμόγελο και δε σκέφτομαι καθόλου τις τελευταίες εξελίξεις. Για το χρόνο που έρχεται φοβάμαι και δεν ελπίζω πολλά. Ξέρω ότι έχω πολύ δρόμο για τον Απρίλιο αλλά και αυτός ο μήνας να έρθει, και όλα αυτά να έχουν τελειώσει, πάντα κάτι θα μένει...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

>>>2 τελευταία λόγια για φέτος<<<
Υ.Γ : Για να μην αδικήσω κανένα πριν το 2007 εκπνεύσει, με χαρά λέω ότι χθες το βράδυ γέλασα με την ψυχή μου και πολύ δυνατά όταν με τη "Ν", σπίτι της, κάναμε zapping και πέσαμε σε μια ελληνική ταινία. Δε γέλασα με την ταινία, γέλασα με τη "Ν" που ξαφνικά άρχισε να λέει τις ατάκες απ'έξω! Τι Βουγιουκλάκη και τι Παπαμιχαήλ!
Όσο για σήμερα, τελευταία μέρα του χρόνου, ναι, μπόρεσα και την πέρασα με αυτούς που ήθελα. Πήγα στη "Ν" το πρωί και "χαζέψαμε" με το βαφτηστήρι της που μόλις έμαθε να περπατά. Το απόγευμα είδα την τελευταία ταινία του έτους με το movie (και όχι μόνο) buddy μου, τη "Σ". Είχα να την δω απο την Πέμπτη, ήταν όμως όπως κάθε άλλη φορά. DVD, κουβέρτα, αγκαλιές, ζεσούλα και λίγο ύπνο που και που. Τελικά μάλλον μαθαίνω να δέχομαι τις καταστάσεις όπως είναι, όπως έχουν και όχι όπως θα τις ήθελα...Δε πειράζει καθόλου!

8 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

KΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ XAΡΑ, ΑΓΑΠΗ, ΓΑΛΗΝΗ και
ΥΓΕΙΑ... ΥΓΕΙΑ... ΥΓΕΙΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΡΟΖ, ΘΑ'ΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΣΟΥ...ΑΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΕΣΗ,(GRANOCYTE?) EΓΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ, ΕΙΧΑ ΔΙΠΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΙΩΘΑ ΣΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΣΙΜΠΑΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΡΑΒΑΝ Ο,ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΜΕΣΑ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΜΟΥ (ΤΑ ΛΕΩ ΑΠΛΟΪΚΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ) ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΕΚΛΑΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΒΑΣΤΑΚΤΟΙ ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ.ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΟΦΟΡΟ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΕΝΑ ΝΤΕΠΟΝ?? ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΑ Η ΚΑΗΜΕΝΗ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ, ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΝΑ ΤΟ ΦΟΒΟΜΟΥΝ...ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΔΕΝ ΠΟΝΟΥΣΑ ΠΙΑ ΤΟΣΟ, ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ Η ΕΝΕΣΗ ΠΟΝΟΥΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ...
ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ, ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ Π.Χ, ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!! ΑΝ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΑΣ ΤΑ ΤΥΠΩΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ. ΠΧ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ: ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΣΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ? ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ. ΟΧΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ, ΑΦΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΧΜΘ, ΑΡΑΙΩΣΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΡΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ (ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ ΕΔΩ) ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ!!!
ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ, ΕΙΠΑΝ: Α! ΝΑΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕςΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΕΦΤΑΝ?? ΟΧΙ, ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΡΙΝ, ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΜΕ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ, ΙΣΑ ΙΣΑ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.

ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΑΣΧΗΜΕΣ?) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.

ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΦΕΤΟΣ ΚΑΘΙΣΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ, ΘΑ'ΧΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΧΟΡΟΠΗΔΑΣ(ΕΜ, ΕΙΣΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΩΡΟ 28 ΕΤΩΝ!!!) ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΙΣ ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΕΣ, ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ, ΟΛΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ...
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ 2 0 0 8 !!!!!!!!!

nyctolouloudo είπε...

όλα έχουν μία αρχή και όλα ένα τέλος!
και οι πόνοι και οι καημοί και τα δάκρυα...

και η καλύτερη ευχή για όλους μας και πιο πολυ για σένα
υγεία
υγεία
υγεία

Sweet December είπε...

Κορίτσια μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

για Γλαρένια

Υγεία,υγεία,υγεία!Αμήν!Ο λαός είναι σοφός, "πάνω απο όλα η υγεία".Γιατί συμπληρώνω εγω...όταν δεν έχεις την υγεία...τότε τα παρατάς όλα για να την αποκτήσεις.

για μπλε
Ναι φίλη μου, για την ίδια ένεση μιλάμε και για τα ίδια συμπτώματα, όμως εμένα όταν μου την κάνουν δεν πονώ.Δε το πιστεύω οτι ήταν αυτό!Ούτε που το σκέφτηκα!Βασικά ήταν τότε που είχα κάνει την τρίτη και τελευταία ένεση, την είχα κάνει στις 2 το μεσημέρι και με έπτιασε στος 7:30 το απογ.Τι να πω...μάλλον έχω πολλά να μάθω. Σκέφτηκα και εγώ το depon αλλά το φοβήθηκα. Άλλη φορά θα ξέρω ;-)Όσο για τα μαλλιά έβαλα κάσκα γιατι μου είπαν ότι σίγουρα θα μου πέσουν αν δε βάλω και ότι πάλι όπως και να χει μια απώλεια θα την έχω..Τι να πω.Ελπίζω σε άλλες Πρωτοχρονιές!

για nyctolouloudo

Στο τέλος ελπίζω τελικά, και σε μια άλλη αρχή.Καλή χρονιά!

lemon είπε...

Για την μπλέ:
Αν δεν σας πειράζει εσάς που ανοίγετε τόσο τη ζωή σας και βλέπουν οι υπόλοιποι μέσα, για μας τους υπόλοιπους-ή καλύτερα για μένα μόνο να μιλάω, εγώ λοιπόν νομίζω πως μόνο καλό κάνει να λέγονται δημόσια τέτοιες λεπτομέρειες και σκέψεις.
Ένας να βρεθεί που τον βοήθησε η κουβέντα σας, αξίζει τον κόπο.

Για όλους: Καλή Χρονιά. Υγεία κι Ευτυχία.

Sweet December είπε...

για lemon

Συμφωνώ!Ξεκίνησα αυτό το Blog και για να βοηθήσω κάποιους εκεί έξω...Να δουν ότι δεν είναι μόνοι.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΠΗΚΕ -ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ- ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΤΟΥ!!!!!!!!

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ, ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ...ΜΟΝΟΝ 6 ΜΗΝΕΣ.....
ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΒΑΡΥΝΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ!!!
ΑΝΤΕ, ΝΑ ΔΩ. ΠΟΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ....

ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ???

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Sweet December είπε...

για μπλε

Για να δούμε, θα τα πάρει όλα η θάλασσα;Το πιστεύεις ότι σήμερα σκέφτηκα τη βροχή;Τι καλά το νεράκι της να μας τα ξέπλενε όλα, παρόν και άμεσο μέλλον...ζητώ πολλά;
Καλό βράδυ και καλή χρονιά!