Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

Πρώτη Μέρα!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ!

Το 2007 μου λείπει ήδη :-) Δεν ξέρω αν θα περάσω το ίδιο καλά και φέτος. Τόσο καλά όσο πέρσι αποκλείται με τα δεδομένα που έχω (για να λέμε και την αλήθεια). Έχω πολλές αναμνήσεις απο το '07. Φοβάμαι για το '08, το παραδέχομαι αλλά προσπαθώ να "μη φοβάμαι τις φοβίες μου".

Φάγαμε όλοι μαζί σήμερα. Καλά ήταν. Ξάπλωσα για λίγη ώρα αλλά το ντοκιμαντερ για την Κάλας δε με άφησε να κοιμηθώ. Η "Ν¨ με ξεσήκωσε για βόλτα και πήγα για τον πρώτο καφέ του έτους. Γύρισα κατα τις 9, έκανα μπανάκι, σε λίγο θα ρθει η "Σ" για ταινία. Παράλληλα μαζεύω τα πράγματά μου για αύριο. Ήρθε η ώρα, φεύγω αύριο για Αθήνα. Στις 3/1 είναι η 2η χημειοθεραπεία. Έκανα και την εξέταση αίματος και είμαι έτοιμη. Μάλλον επιστρέφω στις 5/1. Δε ξέρω κατα πόσο θα μπορώ να ποστάρω απο την Αθήνα, θα το 'θελα όμως και θα το προσπαθήσω! Ένα είναι σίγουρο, θα σκέφτομαι αυτό το Blog και τους αναγνώστες-φίλους μου.

Σας χαιρετώ προς το παρόν!
Με υγεία το νέο έτος!

7 σχόλια:

lemon είπε...

Όλα να πάνε καλά, σου εύχομαι, και να είσαι δυνατή, γιατί μόνο εσύ μπορείς να βοηθήσεις τον εαυτό σου, κανένας άλλος.
Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε να μας τα πεις όταν με το καλό γυρίσεις!

Καλό δρόμο λοιπόν :)

Εξύμνoς είπε...

Καλη σου χρονια!
Σκεφτομουν πριν λιγες μερες ποσα πραγματα σου προσφαιρουν τα blogs.
Λοιπον δεν το ειχα σκεφτει...
Μπορεις να παρεις δυναμη και κουραγιο μιλωντας με ανθρωπους που μπορουν να σου πουν δυο καλα λογια χωρις να σε ξερουν.

Λοιπον τωρα να σου μιλησω ειλικρινα. Η μαχη που δινεις ξερω οτι δεν ειναι ευκολη. Πιστευω ομως οτι η μιση νικη θα ερθει αν δεν γινει η στενοχωρια μονιμη στην ψυχη σου. Αν καταφερεις να διωξεις την στενοχωρια θα εχεις κανει ενα πολυ πολυ μεγαλο βημα.

Μολις κερδισες εναν ακομα αναγνωστη.
Και παλι καλη χρονια και καλη τυχη με την θεραπια

nyctolouloudo είπε...

όπως είπαν και η lemon και ο Eximnos,
εσύ θα βοηθήσεις τον εαυτό σου!
μικρούλι,σου εύχομαι τα καλύτερα, σου εύχομαι τα κλάμματα να είναι παρελθόν!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εχεις ήδη ξεκινήσει....
Δε σε πρόλαβα...
Λίγη υπομονή χρειάζεσαι παραπάνω τούτη την περίοδο.
Έχω παιδική μου φίλη με την ιδια περίπτωση.
Μετα τις χημειοθεραπείες της είναι μια χαρά..χόρεψε στο γάμο της κόρης της..κρατάει τώρα και το εγγονάκι της.
Γιατί φλυαρώ;... για να σου πω, πως θα συνεχίσεις τις δραστηριότητές σου χωρίς πρόβλημα
Καλή δύναμη!!!!
Και ο νέος χρόνος να φέρει ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!

Σε περιμένουμε...

Seagull είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Seagull είπε...

...Καλά που διευκρίνησες ότι το blog σου δεν είναι μόνο για γυναίκες, αλλά και για "όλους όσους εκεί έξω θέλουν να διαβάσουν"...
...Έφθασα τυχαία(;...) στην σελίδα σου και διάβασα μονορούφι όλα σου τα post.
Βεβαίως δεν έχω προσωπική εμπειρία για την εμπειρία που βιώνεις, αλλά η καλύτερη φίλη μου βιώνει το ίδιο απο το φθινόπωρο. Είμαι περήφανος για τον τρόπο της, για τη ζωντάνια της, για το κουράγιο της...
...Το ίδιο νιώθω να πω και σε σένα!
Καλή συνέχεια! Και ποτέ κανείς δεν μπορεί να ξέρει και να προβλέψει αν η χρονιά αποδειχθεί καλύτερη από το περσινή, σε πείσμα των καταστάσεων και των συνθηκών...

Sweet December είπε...

για lemon

Σ'ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Τα λόγια σου τα σκέφτομαι συχνά. Τελικά "μόνο εγώ μπορώ να βοηθήσω τον εαυτό μου" όπως λές.Αυτό προσπαθώ..!

για eximnos

Καλή χρονιά & καλωσήρθες!Όντως παίρνεις δύναμη και κουράγιο και μάλιστα απο ανθρώπους που δεν γνωρίζεις!Όσο για τη στεναχώρια προσπαθώ να μην την έχω μόνιμη.Θέλει όμως συνέχεια να παλεύω με τη σκέψη μου και να την κατευθύνω!Ελπίζω να τα ξαναπούμε

για nyctolouloudo

Μακάρι τα καλύτερα να ρθούν σύντομα!Σ'ευχαριστώ που περνάς!

για Γλαρένια

Γειά σου!Υπομονή χρειάζομαι,ΝΑΙ!Γύρισα σήμερα...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

για seagull

Καλως ήρθες!Έχω να πω περαστικά στη φίλη σου και εύχομαι να τελειώνει η περιπέτειά της σύντομα. Εγώ τερματίζω κάπου τον Απρίλιο.Θέλει υπομονή και κουράγιοοοο!Που θα παει!