Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Ο δρόμος προς την ελευθερία για ένα μοναχικό καβαλάρη!

Φεύγω, ήρθε ήρθε η ώρα! Ανεβαίνω στο τρένο για 8η φορά. Αλήθεια πως ήταν όλες οι προηγούμενες; Μια φορά θυμάμαι βούρκωσα σκεπτόμενη «θα υπάρξει άραγε τελευταία φορά»; Έχω κάνει πάρα πολλά ταξίδια, εντός και εκτός, πολλές μετακινήσεις, πολλά και διάφορα μέσα μεταφοράς. Τούτη όμως η έξοδος, τούτος ο δρόμος, έχει κάτι διαφορετικό. Είναι ένα ταξίδι ξεχωριστό, είναι ποικίλα τα συναισθήματα, ο καθένας όμως τελικά ανταμώνει τη μοίρα του μόνος.
Κατεβαίνω στην Αθήνα με συνοδεία τον πατέρα μου και κάτι από χαρά αλλά και προβληματισμό στο βλέμμα μου. Έχει ήλιο! Αποχαιρέτησα τις «Σ» και «Ν» το πρωί. Ο δρόμος προς την ελευθερία ανοίχτηκε! Το σώμα μου θα πετάξει και θα ανακάμψει ως το Πάσχα σκέπτομαι…Οι στόχοι μου είναι μικροί αλλά σημαντικοί. Θέλω να δω το σώμα μου να αλλάζει αλλά αυτή τη φορά προς το καλύτερο. Να χαρώ τα μαλλάκια μου, να βάψω τα νυχάκια μου, να «ξανακάνω» πυκνές βλεφαρίδες και να αρχίσω πια να γράφω στην κάμερα :- ). Απλά, μικρά, χαζά πραγματάκια που όμως κάθε άνθρωπος, και σίγουρα κάθε γυναίκα τα επιθυμεί.
Δεν έχω συνειδητοποιήσει τι ακριβώς θα γίνει αύριο και το γράφω ξανά και ξανά μπας και το καταλάβω!
ΑΥΡΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΙΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!
Να το ξαναγράψω!
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!
Το διαβάσατε;;;;;

Κρίμα που αύριο δεν θα ποστάρω, ίσως μεθαύριο! Θα ανυπομονώ όμως να σας πω τα νέααα.

ΑΝΤΕΞΑ! ΝΑΙ ΑΝΤΕΞΑ!
ΒΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΣΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ….ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ!

ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΟΥΣ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ! Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.
ΝΑ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΑΛΑΦΡΟ ΒΗΜΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ!

12 σχόλια:

Ηλιαχτίς είπε...

Άντε κοριτσάκι μου!!!
Καλό ταξίδι να έχεις, προσεκτικά!!
Τέλος, ποτέ ξανά!!!
Χαίρομαι πάρα πολύ για τη διάθεσή σου! Έτσι να είσαι!!
Να γυρίσεις γρήγορα να μας πεις πως πήγαν όλα να χαμογελάσουμε μαζί σου!
Τα φιλιά μου!!!

Μαργαρίτα είπε...

Sweety μου...!!!
Εύχομαι από καρδιάς όλα να
πάνε καλά...πως πέρασε ο καιρός!!!
Άντε, και να ξανακάνεις όλα αυτά
τα μικροπραγματάκια που απλά
αγκαλιάζουν την καθημερινότητα
και την κάνουν πιο χαμογελαστή :))

Πολλά πολλά φιλιά κι αγκαλιές
και ακόμα περισσότερα χαμόγελα :))

Sweet December είπε...

για ηλιαχτίδα

και τα δικά μου φιλιά!Θα ψάχνω στο δρόμο (είμαι σίγουρη πως θα βρω) και θα μαζέψω μικρές φωτεινές ηλιαχτίδες ;-)
Αγκαλιές!

για μαργαριτα

Πάει πέρασε και πέταξε γρήγορα ο καιρός!Σαν κάτι πουλάκια που μόλις με δυσκολία προλαβαίνεις να δεις στον ουρανό αφού ανοίγουν τα φτερά τους και χάνονται!Ναι, πέρασε,πότε τον ένοιωθα να φεύγει, αργά, πότε γρήγορα!Τώρα όμως που πέρασε λέω δεν ήταν και τόσο πολύς όσο φαινόταν..Τελικά όταν κάτι αρχίζει και έχει ημερομηνία λήξης τελικά κάποτε τελειώνει..
Χαμόγελα, αγκαλιές και φιλιά!

ria είπε...

περιμένω με αγωνία -ψέμματα- με ανακούφιση, το ποστ της τετάρτης για να μάθω πως ήταν η τελευταία φορά!
μετά θα κάνεις συλλογή από μάσκαρα και όζες (!) βερνίκια νυχιών εννοώ!

και μαζί με σένα χαιρόμαστε όλες.


βρε άτιμο, μας συγκίνησε η αμεσότητα με την οποία εκφράζεσαι!

κουράγιο, όταν θα διαβάζεις αυτό το μήνυμα ο εφιάλτης θα εχει περάσει

και τώρα ποιος σε πιάνει!!!!!!!!

mad2luv είπε...

αντε...τελος...περιμενουμε νεα κουκλα...-καλα νεα...

Grekland nu είπε...

Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα, ότι ήρθε επιτέλους η τελευταία φορά! Καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθεις...εγώ, παρ' όλο που κάναμε την εγχείρηση την ίδια περίοδο, έχω ακόμα τέσσερις θεραπίες, αμάν να τελειώσουν... Ελπίζω και είμαι σίγουρη ότι θα συνέρθεις γρήγορα και ότι σύντομα θα κάνεις πολλά άλλα πράγματα στη ζωή σου, φυσιολογικά για την ηλικία σου. Να είσαι καλά!!Ίνγκαμπριτ

Simela Meletlidou είπε...

YES!YES!YES....
έφτασες στο τέρμα σου!!!
ωραίααααααααααα
χαίρομαι πάρα πολύ!!!

εγώ φέτος σαγιονάρες δεν θα βάλω - κατάμαυρα είναι ακόμα τα νύχια μου!!!
αυτά που έμειναν δηλαδή και δεν έπεσαν!

άσε τα νύχια, και τα δόντια που έπεσαν;

τα μαλλιά να σου πέφτουν, τα νύχια να σου πέφτουν, τα δόντια να σου πέφτουν ε, πια πάει πολύ!
και δεν αναφέραμε και το βυζί που σου πήραν!

πολλές οι απώλειες αλλά παρόλα ήμαστε μια χαρά!
έτσι δεν είναι δεκέμβρη;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

MΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!
να βγείς από εκεί μέσα και να φωνάζεις όλο απόλαυση
ΝΑΙ...ΝΑΙ...ΝΑΙΙΙΙΙ...
σαν την άλλη στη διαφήμιση
:-))))

Ψυχή μου,
ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ και σου το εύχομαι με όλη μου την ψυχή

ΚΑΛΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ..ΚΑΛΟΣ!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ILive2LoveMe είπε...

Καλό μήνα!!! Και θα είναι καλός πραγματικά , θα δεις! Και θα είμαστε εδώ για να χαρούμε μαζί σου.
ε και η Αθήνα δεν είναι και τόσο κακή , αν ο λόγος της επίσκεψης ήταν διαφορετικός. Να προσέχεις, σε περιμένουμε, σε σκεφτόμαστε ! Φιλιά πολλά γλυκιά μου , όλα θα πάνε καλά , από καρδιάς

Sweet December είπε...

για ria

όντως σήμερα που διαβάζω το σχόλιό σου ο εφιάλτης πέρασε!Σήμερα είναι μια καινούρια μέρα!Θα μου πάρει όμως λίγο ακόμη για να καταλάβω πως τα δύσκολα φύγανε!Είναι μάλλον too good to be true προς το παρόν!Φιλάκια!

για mad2luv

Ta νέα με μια λέξη>> Τ-Ε-Λ-Ο-Σ
ΦΙΛΑΚΙΑ!


για grekland nu

Ίνγκαμπριτ γειά σου!Ελα, δες εμένα!ΘΑ περάσει ο καιρός! ΥΠΟΜΟΝΗ χρειάζεται,τίποτα άλλο.Υπομονή και πίστη σε σένα κυρίως.Μας στήριξαν και μας στηρίζουν πολλοί αλλά αν δε βρούμε μόνες μας τη λύση δεν κερδίζουμε το παιχνίδι!Περίμενα με μεγάλη χαρά τη χθεσινή μέρα.Σήμερα κάτι έχει αλλάξει μέσα μου αλλά θα μου πάρει καιρό να καταλάβω ότι τελείωσα.Ωστόσο έχω και ακτινοβολίες.θα πάρω ανάσα το Πάσχα κ μετά ξανασυνεχίζω!Φιλιά και καλή σου δύναμη!


για simela meletlidou

Ετσι είναι Simela μου.Εγώ πάλι δεν έχασα νύχια, απλά μαύρισαν κάποια απο το πόδι.Με τα δόντια δεν είχα πρόβλημα (ευτυχώς) φαίνεται ότι ο κάθε οργανισμός αντιδρά διαφορετικά...Κατάλαβα όλους αυτούς τους μήνες όμως ότι θέλει γερά νεύρα για να βλέπεις το σώμα σου να αλυώνεται!Ωστόσο νομίζω ότι και οι 2 μας αντέξαμε.Δώσαμε βάση στο πνεύμα και τον νού.Κανένα φάρμακο δεν τα νικά αν εμείς το αποφασίσουμε!
Φιλάκια πολλά!Καλή δύναμη με όσα κάνεις και κουράγιο!Η μοίρα μας έπαιξε άσχημο και περίεργο παιχνίδι αλλά που θα πάει..δε θα γυρίσει και για μας;;; ;-)


για Γλαρένια

Καλό Μήνα!Περιμένω τα καλύτερα και το καλό που τους θέλω να ρθουν σίγουραααα! :-) ΝΑΙ, ΝΑΙ! ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΉ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΧΘΕΣ!φιλιααα


για livetoloveme

Σ'ευχαριστώ honey!Ε, και η Αθήνα βρε έχει τις ομορφιές της.Απλά απο κει το σπίτι μου είναι 400 και χιλιόμετρα αλλά δεν πειράζει!Θα περάσει ο καιρός!Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΛΥΚΑ !!!!!!!!!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΒΑΛΑΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΗ ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ! ΜΠΡΑΒΟ ΓΛΥΚΑ ! ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ! ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ !!!! ΣΕ ΦΙΛΩ
ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ

Sweet December είπε...

για Ζαχαρένια

Γειά σου όμορφη Κρητικιά μου μα πάνω από όλα δυναμική ;-)
ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ!ΟΛΟΙ σας με βοηθήσατε!Και σας ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ!
Φιλάκια!
Τελείωσααααα!