Τρίτη 15 Απριλίου 2008

134 μέρες έφυγαν!

Αν λέω εδώ και καιρό πως ο χρόνος κυλά γρήγορα, οι 134 μέρες που πέρασαν από το Δεκέμβρη «μου» είναι όντως η απόδειξη. Σήμερα έχει ωραία μέρα και τώρα που γράφω είναι ένα πρωινό με τον ήλιο να μπαίνει από όλα τα παράθυρα του σπιτιού. Κρίμα που δεν θα εκδράμω στο νομό μου αλλά ξαναφεύγω για Αθήνα για να κάνω το Herceptin. Πέμπτη όμως μεσημέρι θα είμαι σπίτι μου! Θα ναι σύντομο αυτό το ταξίδι και φυσικά εφόσον δεν έχει την ταλαιπωρία της χμθ και τα συμπτώματά της σίγουρα διαφοροποιείται από όλα τα προηγούμενα. Είναι η 10η φορά που θα κατέβω Αθήνα σε διάστημα 5 μηνών αλλά σίγουρα νιώθω ότι ένα μεγάλο βάρος, αυτό των χμθ έφυγε. Η σωματική ανάκαμψή μου έχει ξεκινήσει ήδη. Πριν λίγο είδα ότι στα κενά των βλεφαρίδων μου ξεπετιούνται καινούριες! Τα καινούρια μου μαλλιά (χνουδάκι είναι, μη φανταστείται…) καλύπτουν μια χαρά το κενό που είχαν αφήσει τα παλιά μου. Ήταν δύσκολη η διαδικασία της κάσκας (ψυχρή θεραπεία) αλλά άξιζε για το αισθητικό αποτέλεσμα. Η απώλεια του μαλλιού ήταν ένα 30% περίπου, βέβαια και πολλά μαλλιά είχα και πολύ φρύδι-ματόκλαδο οπότε βοήθησε και αυτό. Θα μου πείτε πόση σημασία πια να δώσουμε στις τρίχες; Δεν θα ‘χετε άδικο, αλλά δίνω σημασία στις τρίχες μόνο από ψυχολογικής απόψεως γιατί ίσως τελικά το ότι συνέχισα την κοινωνική μου ζωή (κατά κάποιο τρόπο) να οφείλεται και στο ότι «κράτησα» τα μαλλιά μου. Επίσης το ότι ανακάμπτω και βλέπω σιγά σιγά το πρόσωπό μου να επανέρχεται ναι, πώς να το κάνουμε, είναι big deal για μένα και κάτι να ασχολούμαι τώρα που τα πολύ δύσκολα έφυγαν.

Δεν ξέρω βέβαια τι γίνεται με το χέρι μου το χειρουργημένο. Χθες πόνεσε λίγο στο μέρος της παλάμης και ελαφρώς πρήστηκε. Σήμερα όμως είναι καλύτερα. Θέλει να κάνω ασκησούλες και να μην το κουράζω αλλά τεμπελιάζω φαίνεται και εγώ και…

Αν και δεν μου αρέσουν οι αποχαιρετισμοί σας κουνάω για μια ακόμη φορά το μαντήλι!Θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη σίγουρα (αν όχι νωρίτερα). Μην έχετε αγωνία τα δύσκολα πέρασαν!

10 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Είδες; Σε πολύ λιγότερο από 134 μέρες θα είσαι πολύ-πολύ καλύτερα! Και θα έχεις και τα μαλλιά σου και όλα!

Τι σου έχουν πει για το χέρι; Μήπως πρέπει να κάνεις φυσιοθεραπεία για να επανέλθει σιγά-σιγά κι αυτό;

Φιλιά!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

καλό ταξίδι.
περιμένουμε νέα σου.
να κουνάς το χέρι σου αφού σου το είπαν και οι γιατροί μη τεμπελιάζεις! οχι να περνάς τα δύσκολα και τα εύκολα να τα αγνοείς

Roadartist είπε...

Mου άρεσε το τέλος σου..'τα δύσκολα περασαν..'
Θα περιμενω τα νεα σου απο αυριο..
Κουραγιο :)

mad2luv είπε...

φιλακια κουκλαρα μου....καλο πασχα να εχεις...

Μαργαρίτα είπε...

"τα δύσκολα πέρασαν!!!"

Έτσι είναι Sweety μου!!
Και μέσα από το κουκούλι σου
θα αναγεννηθείς και θα γίνεις
πεταλούδα..πολύχρωμη.. και θα
πετάς στα λουλούδια που αγαπάς :)

Πολλά...φιλιά κι αγκαλιές***
και φυσικά χαμόγελα :))

Ηλιαχτίς είπε...

134 μέρες πέρασαν κουκλίτσα μου!
134 φιλιά για την κάθε μία σου στέλνω!
Τώρα για τις επόμενες μέρες που θα ρθουν σου στέλνω τις καλυτερότερες ευχές μου, τις αγκαλιές μου και την αγάπη μου κουκλίτσα μου!!
Καληνύχτα σου!!

Εξύμνoς είπε...

Αν σε ειχα απεναντι μου θα σου εσφιγκα το χερι! Οχι το χειρουργημενο... το αλλο!! Σε παραδεχομαι και χαιρομαι για 'σενα!!

Τωρα η συμβουλη μου ειναι κλεισε την κακια αυτη παρενθεση και συνεχισε τη ροτα σου!!

ILive2LoveMe είπε...

Τι να πω τα παιδιά παραπάνω τα είπαν όλα! Έφυγαν αυτές θα φύγουν κι όλες οι υπόλοιπες και θα έρθουν και πολύυυυυυυυυ καλύτερες! Και όλα θα φτιάξουν! Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!:)

Sweet December είπε...

για sweet and bitter

Για το χέρι πρέπει να κάνω ασκησούλες, όχι φυσιοθεραπεία απαραίτητα...!Αλλά εγώ ξεκινώ για ασκήσεις και κάπου κάπου τις βαριέμαι ;-)Αλλά πρέπει!


για πρασινη κλωστη δεμενη

"Τα εύκολα να τα αγνοείς" μ'αρεσε αυτό. Ε θα προσπαθήσω να μην τα αγνοώ ;-) Φιλάκια!


για roadartist

Έτσι λέω "τα δύσκολα πέρασαν"!Φιλάκια!Τα νέα μου σύντομα!


για mad2luv

Φιλάκια! Καλό Πάσχα!


για μαργαρίτα

Μμμμ πεταλούδα!Πολύ μου αρέσει η σκέψη σου!Βγαίνουν και τα μαλλάκια μου και καλύπτονται τα κενά στο κεφαλάκι μου!Μια χαρά!


για ηλιαχτίδα

Δέχομαι μέχρι και το τελευταίο φιλί!Φιλάκια πολλά ανταποδίδω!


για εξύμνος

Δέχομαι το ιντερνετικό σφίξιμο στο χέρι!Και περιμένω να βρώ το τέλος της παρένθεσης...για να την κλείσω επι τέλους!


για ilive2loveme

Αχ, θα περάσουν!Και περιμένω περιμένω όλα αυτά να γίνουν μακρινό παρελθόν!Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

πασχω και γω απο κατι παρομοιο χανω και γω τα μαλλια μου και μετραω τριχες,αμετρητες,βλεπω το κενο,στα μαλλια,στην ψυχη,ολα αδεια,ολα τιποτα.θαυμαζω τη δυναμη σου.μπραβω σου κουκλα μου.σιδερενια.ναμας δινεις θαρρος.ξερεις ξυπναω τις νυχτες γιατι ακουω το θορυβο κρακ-κρακ που κανουν τα μαλλια μου καθως πεφτουν στο μαξιλαρι μου.....καλη ανασταση μεσα απο την ψυχη μου.σε φιλω.ελπιδα.