Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Up & Down

Φφφφφ! (Αν ξεκινώ τούτο το ποστ ξεφυσώντας…καλά πάμε)
Αυτές οι μέρες μετά τις σύντομες διακοπές μου στη «Σ» (αρχές του μήνα) πέρασαν σαν αστραπή. Είναι και ο καιρός που άλλαξε και με έχει πάει τόσο μα τόσο μακριά από τις λιακάδες του καλοκαιριού. Είναι σίγουρα και η δουλειά (εκεί να δεις!). Από εκεί που ήμουν σε άδεια από τον προηγούμενο Δεκέμβρη βρέθηκα πίσω στη δουλειά τόσο ξαφνικά! Πόσες αλλαγές, πόσα νέα άτομα, και μια νέα πόλη.
Από τη μια μου αρέσει, από την άλλη…γενικά δεν μπορώ ακόμη(;) να τοποθετηθώ στη νέα μου πραγματικότητα. Ένα είναι σίγουρο, είμαι μπερδεμένη και αρκετά μόνη. Δεν ξέρω στην καθημερινότητά μου τι μου αρέσει και τι όχι (και αν γενικά μου αρέσει…). Από το να μπερδεύομαι με τόσες σκέψεις τις απωθώ και ακολουθώ τη ζωή, όπου με πάει. Ελπίζω να βρω σύντομα τους ρυθμούς μου….

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια,
η ζωή δεν θα ήταν ωραία χωρίς τα up και τα down της.
Χαίρομαι για σένα και την νέα σου πραγματικότητα. Αυτό και μόνο σημαίνει ότι γύρισες σελίδα και προχωράς μπροστά.
Καλή αρχή
Φιλάκια
sundy

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλησπέρα

Σήμερα ανακάλυψα το blog σου και το διάβασα όλο. Σε κάποια σημεία δάκρυσα, σε κάποια χαμογέλασα αισιόδοξα.
Πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά για σένα, γιατί είσαι δυνατή και αγωνίζεσαι. Και μη στεναχωριέσαι τόσο για τις φίλες που δεν είναι πια δίπλα σου. Προσπάθησε να κρατήσεις επικοινωνία με όποιον/α το αξίζει. Πολλές φορές η συναισθηματική επικοινωνία ξεπερνά την απόσταση. Μπορεί να κάνεις κι άλλους φίλους από το χώρο εργασίας.
Έχεις ήδη κερδίσει μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή και αυτό είναι το πιο σημαντικό απ' όλα.
Καλή αρχή!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είσαι μόνη ούτε λεπτό !

Σε σκέφτομαι !

Φιλιά πολλά

Ζάνια

Sweet December είπε...

για sugar

Να σαι καλά Ζάνια μου!Και εγώ σε (και σας) σκέφτομαι!Μακάρι να ξαναβρεθούμε σύντομα.

Φιλάκια