Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Ένας χρόνος Sweet December!


Κι όμως, κι όμως! Ο καιρός περνά και έφερε τον πρώτο χρόνο για τούτο το μπλόγκ!

Σαν σήμερα, μήνες πριν, βγήκα στο ιντερνετ. Ήθελα να μιλήσω, να εκφράσω συναισθήματα και σκέψεις πρωτόγνωρες. Ναι, είχα αρρωστήσει και ήθελα σε κάποιον να το πώ, ήθελα κάποιος να διαβάσει και να με παρηγορήσει. Αντί για κάποιον βρήκα όλους εσάς. Σήμερα, μετά απο τόσες αναρτήσεις, είμαι εδώ, έχω ξεπεράσει το πρόβλημά μου και έχω (πέρα απο μικρές εξαιρέσεις) μια καλή ψυχολογία. Ήθελα επίσης να βρώ άτομα που περνάνε ή περάσανε τα ίδια, ήθελα να πάρω αλλά και να δώσω κουράγιο. Ελπίζω να κατάφερα κάτι τόσους μήνες...πάντως για μένα, ήταν και είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!

Σήμερα, μια τέτοια μέρα το Sweet December φορά τα γιορτινά του και σας ευχαριστεί όλους για το χρόνο σας. Για όλες τις φορές που περάσατε απο δω, έστω και για μια γρήγορη ματιά, έστω για να δείτε αν είμαι καλά! Ευχαριστώ για τα σχόλια σας, για το ενδιφέρον σας και για τα 5000+ κλικ που δείχνουν ότι υπάρχουν Ανθρωποι εκεί έξω που θα νοιαστούν και ας μην ξέρουν το ονομά σου, και ας σε γνωρίζουν μόνο απο την "πένα" σου.

Σας φιλώ και σας αγκαλιάζω όλους, έναν έναν ξεχωριστά! Με βοηθήσατε πολύ! Η επιτυχιά τελικά πολλών πραγμάτων στη ζωή...είναι...συλλογική!

Δεν υπάρχουν σχόλια: