Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Και ναι, γίνονται και θαύματα !


Θυμάστε που είχα ευχηθεί να βλέπω πια μόνο πολύχρωμες ιπτάμενες πεταλούδεςω και όχι εκείνες του νοσοκομείου;Ε, φαίνεται κάποιος άκουσε την ευχή μου και όταν γύρισα για το Σ/Κ στο πατρικό μου βρήκα μια πεταλούδα πάνω στο φυτό που βρίσκεται στο γραφείο μου (δες φωτό). Σκέφτηκα λες; Λες να γίνονται θαύματα; Λές απο δω και πέρα τα πράγματα να πηγαίνουν απο το καλό στο καλύτερο; Λες, λες; Πάντως εγώ αισθάνομαι καλά, αισθάνομαι πραγματικά καλά εδώ και μέρες!Έδιωξα φόβους και ανασφάλειες, πατάω πια στα πόδια μου! Νομίζω έχω ξεπεράσει πια το ψυχολογικό κομμάτι. Ίσως είναι και ο καιρός που "άνοιξε", οι μέρες που μεγάλωσαν, γενικά πήρα τα πολύ πάνω μου! Αφού και για την αποκατάσταση που ήμουν λίγο μπρος-πίσω, τώρα πια είμαι μόνο μπρος. Με τσαμπουκά λοιπόν στο χειρουργείο! :-) Την Πέμπτη που μας έρχεται έχω ραντεβού με τον πλαστικό για να πάρουμε μέτρα, να παραγγήλουμε υλικά και αρχές Απρίλη να μπω για την πρώτη επέμβαση! Είμαι πολύ περίφανη για τον εαυτό μου που τα δρομολόγησα. Ίσως πια νοιώθω ότι πάω για τα τελευταία βήματα...!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι περήφανη να νιώθεις μωρό μου πάντα.
Και την πεταλούδα δες την σαν καλό σημάδι. Εγώ έτσι τείνω να βλέπω τα πράγματα τώρα. Μπορεί να μην είμαι θρήσκια με την στενή έννοια, αλλά τα ''καλά σημάδια'' μου δίνουν ώθηση. Και ένιωσα τέτοια κατά την διάρκεια της εμπειρίας του καρκίνου.
Μακάρι να υπάρχει κάτι που μας προστατεύει και ας είναι η ψυχούλα της πεταλούδας. Επειδή είναι ψυχούλες δυσκολεύομαι να σκοτώσω ακόμα κ αράχνη, που ομολογώ ότι μια αραχνοφοβία την έχω.
Τα δε μηρμύγκια που κατακλύζουν το καλοκαίρι το σπίτι μου δεν ξέρω πώς να τα αντιμετωπίσω.
Φιλάκια
sundy

Ανώνυμος είπε...

Xairomai polu pou aistanesai kala! bravo sou! filakia polla

Unknown είπε...

Έτσι μπράβο sweet. Μπορεί να είναι ένα ακόμα χειρουργείο αλλά είναι ένα
καλό χειρουργείο. Ένα διαδικαστικό κομμάτι που θα περασει. Η σωστή λέξη είναι τσαμπουκάς, όπως ακριβώς το έγραψες.

me είπε...

Όλα καλά θα πάνε και στον επίλογο της περιπέτειάς σου. Από εδώ και μπρος μόνον πεταλούδες θα βλέπεις!!!
Από εδώ και μπρος μόνον φως και χαρά!!!
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι πολύ για την αισιοδοξία σου.Είμαι σίγουρη ότι όλα θα σου πάνε πολύ καλά!!!
Ανθούλα