Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Καλό μήνα!

Σήμερα κλείνω ένα χρόνο απο την τελευταία μου χμθ! Βρε βρε, πως περνάει ο καιρός. Περνάει και τρέχει, τρέχει, τρέχει, όπως το νερό απο τις βουνοκορφές, γρήγορα και χωρίς εμπόδια κυλά!

Φαίνεται σαν να έχουν περάσει χρόνια πολλά! Κι όμως, είναι μόλις ένας χρόνος. Το μυαλό όμως έχει τη δύναμη και ξεχνά, και ξεπερνά, και αφήνει πίσω του πολλά! Συμπτωματικά σήμερα κάνω το αντίθετο (απο περσι) ταξίδι, απο το σπίτι μου προς την Αθήνα αυτή τη φορά. Αυτή τη φορά ταξιδεύω προς τα κάτω για την αποκατάσταση. Δεν είναι και πάρα πολύ εύκολο (για να λέω και αλήθεια) το να μην σκέφτομαι την πρώτη φορά που κατέβηκα έχοντας τον όγκο στο στήθος μου. Και πάλι κατεβαίνω και με τους δυο γονείς, και πάλι ξέρω ότι θα μπω στο χειρουργείο, και πάλι, και πάλι. Μόνο κάτι άλλαξε και δεν μπορώ να το παραβλέψω ή να μη το αναφέρω. Άλλαξα εγώ, άλλαξα προς κάτι άλλο, δεν ξέρω προς τι, ακόμη το ψάχνω. Πάντως δεν είμαι πια το φοβισμένο παιδί που ήμουν κάποτε, πριν περάσω όλα αυτά.
Άλλαξε και κάτι άλλο. Την πρώτη φορά στο σταθμό με περίμενε η "Σ" με ένα καφέ, έτσι για το καλό αλλά φέτος δεν ήταν. Όχι βέβαια επειδή δεν το ήθελε, αλλά επειδή η ζωή μας πήγε αλλού.

9 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Καλό μήνα, γλυκιά μου!
Καλή επιτυχία με την επέμβαση!

Κι όσον αφορά αυτό που λες για την αλλαγή, δε θυμάμαι πόσο καιρό σε διαβάζω, αλλά μέσα σ' αυτό το διάστημα έγινες πιο δυνατή και πιο ώριμη! Εμένα αυτό μου βγάζεις!

Τα φιλιά μου!

sundy είπε...

Καλή επιτυχία.
Σε φιλώ.
sundy

Unknown είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΦΙΛΑΚΙΑ
Κ2

The Small Elephant είπε...

kalo mhna kai kalh epituxia!
filakia polla

Sweet December είπε...

για όλους

Φίλοι μου σας ευχαριστώ όλους!Καλό μήνα και απο εδώ! Με έχετε στηρίξει πολύ όλους αυτούς τους μήνες!Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο!

φιλάκιαααα

sundy είπε...

Είμαι νοερά μαζί σου
sundy

Ανώνυμος είπε...

Όλη την μέρα σε σκεφτόμουν.Ελπίζω να πήγαν όλα καλά και να έχουμε νέα σου σύντομα.
Ανθούλα

me είπε...

Ήμουν μαζί σου, όλα καλά είναι...
φιλιά

Sweet December είπε...

όλα καλά παιδιά,όλα καλά!Να μου είστε και εσείς καλά, φιλιά πολλά!