Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Σήμερα έκανα την πρώτη μου βόλτα!

Ναι, ναι! Σήμερα έκανα την πρώτη μεγάλη βόλτα μετά το χειρουργείο! Ήταν πολύ ωραία. Ο καιρός ήταν τέλειος! Ο Αττικός ουρανός μου χάρισε ένα ζεστό και λαμπρό ήλιο. Η φίλη μου "the small elephant" βρέθηκε στην Αθήνα για δουλειές και δε χάσαμε φυσικά την ευκαιρία να σουλατσάρουμε στο Μοναστηράκι, να λιαστούμε και να φάμε παρέα. Επιτέλους ένοιωσα πως κάτι πάει να γυρίσει στο νορμάλ...(back to normal που λέμε!). Για να δούμε, για να δούμε!Η πρώτη βόλτα λοιπόν χωρίς το επίθεμα της σιλικόνης!

Είμαι καλά, αν εξαιρέσουμε το ότι προσέχω πολύ μη χτυπήσω ή κάνω κάποια απότομη κίνηση. Οι μαστοί μου έχουν κιόλας πάρει σχήμα και μορφή μια χαρά! Το δέρμα μου απο την πλευρά των ακτινοβολιών δε φαίνεται να έχει σοβαρό πρόβλημα και φουσκώνει μια χαρά. Χθες που πήγα στην κλινική, ο γιατρός μου έβγαλε τα "παπλωματάκια" όπως τα λέει, το φάσκιωμα ---που λέω εγώ--- τα πολλά βαμβάκια και τις γάζες που με ταλαιπωρούσαν και με άφησε με μικρές αυτοκόλλητες γάζες, στις οποίες κόλλησε και διαφανείς ταινίες για να μπορώ να πλένομαι πια. Και όλα καλά, πλύθηκα χωρίς να βραχούν. Δεν πονάω ιδιαίτερα (ευτυχώς) και απο ότι μου έχουν πει είναι θέμα χειρούργου. Πονάνε κάπως τα ράμματα και ενοχλούμαι επίσης όταν το δέρμα μου "τεντώνει" πάνω στις βαλβίδες (απο όπου μπαίνει και το αλατόνερο). Ουψ, μη φρικάρετε, δε βλέπω τίποτα απο όλα αυτά εγώ, οι "βαλβίδες¨ είναι εσωτερικές ;-) απλα τις αισθάνομαι!

1 σχόλιο:

lonely είπε...

ΜΠΡΑΒΟ SWEETY ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ !!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ