Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Λίγες πληροφορίες για το χειρουργείο

Μετά απο κάποια mail που έχω δεχτεί θεώρησα καλό να αναρτήσω κάποιες πληροφορείες σχετικά με το χειρουργείο μου γιατί μπορεί να ενδιαφέρει γυναίκες οι οποίες επιθυμούν να κάνουν αποκατάσταση.


ΛΟΙΠΟΝ....Ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ Κ ΤΟΝ ΥΓΕΙΗ ΜΟΥ ΜΑΣΤΟ Κ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ) ΑΛΛΑ, ΑΛΛΑ, ΑΛΛΑ...ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑ, ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΥΣΙΚΑ Κ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΩ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΩ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ Κ ΚΟΠΟ-ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΕΝΑ ΣΤΗΘΟΣ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΕΡΑΣΩ. ΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΛΛΑΞΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ 2 ΣΤΑ 2. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ, ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ, ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΟΡΘΩΣΗ Κ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ;-) ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΤΗΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΕΝΩ ΤΟ "ΚΑΝΟΝΙΚΟ" ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΜΕΤΑ ΠΕΦΤΕΙ.


Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΗΤΑΝ: ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ, ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΣΤΟ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΤΑΤΗΡΑ (ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΛΑΤΟΝΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ-ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΙΔΙΩΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΘΕΙ ΡΙΖΙΚΗ ΜΑΣΤΕΚΤΟΜΗ) ΜΟΛΙΣ "ΒΡΟΥΜΕ" ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΣΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΤΑΤΗΡΕΣ Κ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΙΛΙΚΟΝΕΣ (ΜΟΝΙΜΑ ΕΝΘΕΜΑΤΑ). ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ Κ ΟΙ ΘΗΛΕΣ ΜΕ ΤΡΙΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ. stay tuned ;-)

4 σχόλια:

sundy είπε...

Σε διαβάζω κ χαίρομαι για σένα. Συγγνώμη που δεν σου συμπαραστάθηκα πιο πολύ, όπως θα ήθελα. Πέρασα κ γω μια περιπέτεια, με αίσιο τέλος, ευτυχώς, η οποία δεν μου επέτρεπε να πω περισσότερα. Δεν ήθελα να σου χαλάσω την ψυχολογία κ έγραφα λακωνικά,ίσως για σένα που με ξέρεις ψυχρά. Φοβόμουν μην μου ξεφύγει κάποια απαισιόδοξη σκέψη κ έτσι είπα καλύτερα λακωνικές ευχές.
Θα τα πούμε, τώρα που πέρασε αυτή η μπόρα κ για μένα.
Πολλά γλυκά φιλιά
sundy

me είπε...

Σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!!!!!!
Είσαι πια στο τέλος, λίγο ακόμη και θα μπορείς να χαίρεσαι τη ζωή σου, έχοντας γίνει πολύ πιο σοφή και ώριμη.
φιλιά πολλά

Unknown είπε...

Καλημέρα. Έτσι σιγά σιγά θα ξαναβρείς τους ρυθμούς σου και θα γευτείς μια ζωή καλύτερη. Ο καιρός θα περάσει και από όλη αυτή την ιστορία θα σου μείνει η κληρονομιά της δύναμης και της σοφίας. Είναι δύο αδελφές που όταν πάνε μαζί αποτελούν ένα εξαιρετικό ταξιδιωτικό οδηγό στην περιπέτεια της ζωής. Εσύ ίσως να της γνώριζες από πριν, αλλά ως γνωστών τους φίλους τους γνωρίζουμε ακόμη καλύτερα μέσα από της δοκιμασίες. Δίνεις χαρά σε όσους σε έχουν γνωρίσει έστω και μέσα από το διαδικτυακό σου παλατάκι με το να είσαι καλά. Α, και το μοναστηράκι για καφέ είναι εξαιρετική επιλογή, ειδικά μία τέτοια όμορφη μέρα. Εγώ θα σου έλεγα πάντως την επόμενη φορά αν μπορείς να πάς βραδάκι (στην Πλάκα συγκεκριμένα). Εκείνη την ώρα όλα αλλάζουν. Τα μνημεία και οι εκκλησίες φωτίζονται, η φωνές χαμηλώνουν και τα έμψυχα δείχνουν να εναρμονίζονται με τα άψυχα καθηλωμένα από τη γοητεία τους. Να είσαι καλά.

Sweet December είπε...

για sundy

Φιλενάδα που να μου περάσει απο το μυαλό!Αν και να σου πω...δε στο κρύβω,απόρρησα που δεν με πήρες τηλέφωνο,αλλά σκέφτηκα ότι θα έχεις δουλειές κτλπ...

anyway,δε λες και δε ρωτώ...αφού είσαι καλά, και πέρασε η μπόρα, χαίρομαι που όλα οκ!Φιλάκια!

για B.

Φιλάκια πολλά και σε σένα!

για alfeos

τι ωραία όλα αυτά...πολύ αισιόδοξα! έχω κάνει πολλές, πάρα πολλές βόλτες εδώ στην Αθήνα!Φιλιά!