Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

It takes a loss until you find something!

Σήμερα είναι η τελευταία μέρα των διακοπών μου. Το βράδυ αποχωρώ και αποχωρίζομαι και το νησί και την παρέα.

Σήμερα δεν πήρα το αυτοκίνητο αλλά περπάτησα απο εκεί που μένω κανένα μισάωρο για τις καφετέριες παραθαλάσσια, όπου εδώ και 5 μέρες πίνω τον καφέ μου ατενίζοντας το απέραντο γαλάζιο. Καθώς περπατούσα με το mp3 μου στα αφτιά σκεφτόμουν διάφορα. Σκέφτηκα για πόσα πράγματα έχω πολεμήσει τους τελευταίους μήνες!Πόσο έσπασαν τα νεύρα μου για να παραδεχτώ και αποδεχτώ κάποιες καταστάσεις. Για ποιές ανθρώπινες σχέσεις πάσχισα!Για τους δεσμούς που με νύχια και με δόντια κράτησα και δεν έσπασα! Ποιοί με άφησαν, πόσοι μείνανε και πόσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για μένα απο δω και πέρα. Είναι σκληρός ο απολογισμός και πραγματικά δε βγάζει πουθενά.
Ναι, είμαι μόνη μου ή τουλάχιστον δεν έχω την προσοχή που είχα περσι απο συγκεκριμένα άτομα...Θέλει δύναμη, θέλει μεγάλη υπομονή για να ξανακερδιθούν κάποια πράγματα. Τίποτα πια δε μου χαρίζεται. Ευτυχώς έχω πλέον πολύ λίγες εκρεμμότητες συναισθηματικής φύσης! Ευτυχώς έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου!Φέτος το καλοκαιρι δε θα κάνω"εκπτώσεις", φέτος το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό απο το περσινό. Θυμάμαι το περσινό μου και τα μάτια μου βουρκώνουν!Ήθελα τόσο πολύ να αποφορτιστώ απο την περιπέτειά μου, να είμαι όλη μέρα έξω...αλλά δεν...Φέτος βέβαια έχω και διαφορετική ψυχολογία!
Νομίζω ότι αρκετά πληγώθηκα και κάνω τα πρώτα βήματα προς τα έξω. Ναι, μου πήρε ένα χρόνο αλλά τι να κάνουμε, τα θαύματα δεν γίνονται πάντα όποτε τα θέλουμε. Θέλω να ξανα νοιώσω πως είμαι σημαντική για κάποιον, έστω για μια φίλη...ναι, με έχουν πιάσει οι ανασφάλειές μου...! Θέλω κάποιον που με πάρει πριν το ραντεβού μου με τον γιατρό και θα μου πει "να πάνε όλα καλά", κάποιον που θα με παρει αμέσως μετά να δει αν όντως όλα πήγαν καλα! Κάποιον που θα βλέπει το μνμ μου στο κινητό του και θα απαντάει αμέσως, κάποιον που δε θα προλαβαίνει την κλήση μου και θα παίρνει κατευθείαν να μου μιλήσει...Να μου στείλει μια καλημέρα και ας έχω ξεχάσει εγώ! Θέλω...θέλω...θέλω αληθινά συναισθήματα απέναντί μου!

και αν το σκεφτείτε! όλα όσα θέλω είναι τζάμπα! γιατί λοιπόν να είναι τόσο δύσκολο να τα βρώ;;;

5 σχόλια:

Unknown είπε...

ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΛΕΕΙ.ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΠΑΡ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΥΝΑΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ!!
ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Η ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕ.ΜΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ.''να σε δεχτουν οπως εισαι'' γραφεις????ΟΧΙ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΩΡΙΜΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!! ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΤΕ ΦΙΛΟ ΕΙΤΕ ΦΙΛΗ!!.
ΤΑ ''ΘΕΛΩ'' ΣΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ..ΟΧΙ..ΑΥΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗς,ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΓΑΠΗΣ,ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΙΑ.
ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ.
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ '' ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ''
ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ,ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!
{''Τα κατάφερες κορίτσι μου'' θα πεις εσύ η ίδια στον εαυτό σου και θα είναι το μεγαλύτερο βραβείο που πήρες ποτέ}ΕΙΧΕΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΤΕ..ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ Κ2

Roadartist είπε...

Θα τα καταφέρεις.. Δε φταις εσύ sweety είναι δυσκολες οι εποχες!
Συνήθως στις δυσκολίες όλοι χάνονται.. όμως όλα θα πάνε καλά!
Και λογικό να τα ζητάς όλα αυτά.. σε φιλώ!

Ανθούλα είπε...

Οποια και αν είναι η αφορμή
όταν γελάς μ'αρέσει,
δεν θέλω εγώ στα χείλη σου
ο πόνος να'χει θέση.
Ποτέ να μην απαρνηθείς το ωραίο χαμογελό σου, γιατί αν τα αφήσεις και χαθεί, δεν θα'ναι πια δικό σου.

Μια και ήσουν Κρήτη ,μόλις διάβασα πριν λίγο αυτές τις μαντινάδες είπα να σου τις αφιερώσω.
Να ξέρεις πως αν και δεν σχολιάζω κάθε φορά τα γραφόμενα σου ,καθημερινά σε νοιάζομαι.
Παρόλο που σε περνάω 19 χρόνια και θα μπορούσες να είσαι και κόρη μου, θα ήταν τιμή μου να σε έχω φίλη μου γιατί απ΄αυτά που έχεις γράψει φαίνεσαι άνθρωπος γλυκός, με περιεχόμενο.΄Εχω την αίσθηση πως ότι ζητάς μέσα από την καρδιά σου ,η θεία δύναμη θα σου το χαρίσει.
Πολλά φιλιά
Καληνύχτα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Επειδή ίσως όλοι θέλουμε να παίρνουμε χωρίς να δίνουμε.. Ίσως επειδή ο εγωισμός είναι πιο ψηλά απ'οτιδήποτε άλλο και ο καθένας κοιτάει μόνο την πάρτη του πλέον. Ίσως από αγανάκτηση, πικρία και φόβο, πληρώνουν τα σπασμένα από προηγούμενους οι επόμενοι. Θέλει μεγάλη προσπάθεια.

ΥΓ. Μπορεί να έχω καιρό να αφήσω σχόλιο, αλλά σε διαβάζω πάντα. όπως σου έχω ξαναπεί, κάθε φορά νομίζω πως ό,τι και να γράψω θα'ναι ασήμαντο. Πραγματικά σε θαυμάζω για τη δύναμή σου. Θα σου στείλω email κάποια στιγμή γιατί δεν μπορώ να μιλήσω παραπάνω από εδώ. Φιλιά, να είσαι καλά.

Sweet December είπε...

για K2να σαι καλά φίλη μου!Χαίρομαι πολύ όταν μου λένε πως γράφω ωραία,είναι σαν μια μικρή επιβράβευση αν και ο σκοπός δεν είναι να ευλογώ τα "γένια" μου! Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε καλά και ακόμη καλύτερα!


για roadartistΣ'ευχαριστώ γλύκα!Καιρό είχα να σε διαβάσω!να μου είσαι καλά!!!


για ΑνθούλαΜα με έχεις φίλη γλυκιά μου μήνες τώρα ;-)Σ'ευχαριστώ για τη μαντινάδα!Να μαστε γερές και να περνάνε όλααααα. Φιλάκια!


για γυάλινο δάκρυόχι καλή μου!Τα λόγια απο καρδιάς δεν είναι ποτέ ασήμαντα!