Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Καλό μήνααα!

Καλό μήνα λοιπόν! Ξέρετε…οι περισσότεροι λαοί πέρα από τους Έλληνες δεν ασχολούνται με το να εύχονται «καλό μήνα»…εμείς πάλι δε χάνουμε ευκαιρία για ευχές! Καλό καλοκαίρι θα προσέθετα εγώ, εδώ αν και ο καιρός μόνο καλοκαίρι δε θυμίζει τώρα τελευταία! Χθες ταλαιπωρήθηκα πολύ στη βροχή…έγινα μούσκεμα! Αλλά πλέον, γελάω με την αναισθησία μου! Δυο χρόνια πριν θα είχα τσατιστεί πάρα πολύ, θα είχα βρίσει και φωνάξει…τώρα…; Απλά καθόμουν και χάζευα την βροχή ήρεμη κάτω από ένα υπόστεγο ελπίζοντας να περάσει για να βγω από την κρυψώνα μου γρήγορα. Ναι, γύρισα από το νησί αλλά πήγα και μίνι διήμερο εδώ κοντά. Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η τύχη των αδειούχων….

Είμαι καλά σωματικά, αν και πολλά πρωινά ξυπνάω νοιώθοντας τον καινούριο μου αριστερό μαστό «πέτρα». Όλα όμως συνηθίζονται, το έχω ξαναγράψει! Έτσι συνήθισα να βλέπω στον καθρέφτη δυο μαστούς χωρίς θηλές αλλά με μια ουλή το καθένα. Συνήθισα στα «τραβήγματα» και τα τσιμπήματα. Ε, αν έχεις περάσει και χειρότερα, λες και ένα «δε βαριέσαι»…κατά τα άλλα φυσικά και προσέχω να μη σηκώνω βάρος…και να μην κάνω απότομες κινήσεις αν και οδηγώ και αυτοκίνητο και ποδήλατο. Όσο για το τελευταίο, αν δεν ανέβαινα να σκίζω τους αιθέρες με το πετάλι μου θα αρρώσταινα! Οπότε, όσο μπορώ να «αθλούμαι» (περπατάω κιόλας) είμαι καλά. Πήγα και σε διαιτολόγο και έχω χάσει ήδη 3 κιλά. Ε…δε γινόταν άλλο. Φυσικά φέτος είμαι πολύ καλύτερα από περσι τέτοιο καιρό γιατί το πρίξημο από τα φάρμακα μου έφυγε. Ηρέμησε το πρόσωπό μου αλλά και το σώμα μου! Άρα τελικά περνάνε φίλοι και φίλες μου, όλα περνάνε! Απλά όλα θέλουν το χρόνο τους και εμείς οι άνθρωποι είμαστε τόσο μα τόσο ανυπόμονοι.

Βλέπετε τη βάρκα; Δίπλα της έπινα καφέ σε ένα γειτονικό μου ποταμό. Θα μπορούσα να πω πως η βάρκα μου «μοιάζει» ή της «μοιάζω». Μόνες, στην ηρεμία του ποταμού, δεμένες με ένα σκοινί, περιμένουμε να λύσει η «άγκυρα» και να ταράξουμε τα ήρεμα νερά του ποταμού. Εκεί, μέσα στη φύση, να ελευθερώσουμε τις δυνάμεις μας, να τρέξουμε και να χαρούμε το νερό, ο θόρυβός μας να ακουστεί παντού, να νοιώσουμε ζωντανές, ένα κομμάτι αυτού του κόσμου!

6 σχόλια:

me είπε...

Καλό μήνα!!! ...και καλό καλοκαίρι.
Είναι αλήθεια, Sweet πως με την περιπέτειά μας αποκτούμε υπομονή. Μερικά πράγματα που μας ενοχλούσαν τώρα τα βλέπουμε μκρά και μηδαμινά. Δώσαμε αξία στην πραγματική πλευρά της ζωής...
Μακάρι να έχουμε ένα καλοκαίρι με υγεία και χαρά.
πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΜΑΙ Η ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕ ΜΑΣΤΕΚΤΟΜΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΛΕΜΦΑΔΕΝΩΝ.ΚΑΛΟΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΘΑΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΘΣ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 8.4 ΣΚΕΤΕΣ ΚΑΙ 4 ΜΕ ΧΕΡΣΕΠΤΙΝ.ΟΠΟΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΟΥΙΤ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΣΚΗΤΑΛΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΝΕΑ ΣΑΣ.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Τι πανέμορφη φωτογραφία.. Κλείνεις τα μάτια, βρίσκεσαι εκεί και περνούν όλα..

ΚΑΛΟ μήνα λοιπόν με ΥΓΕΙΑ και σωματική και ψυχική!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Σου δίνω κι ένα βραβείο στο μπλογκ μου για όσα μου έμαθες αυτόν τον καιρό.

sundy είπε...

Γεια σου sweety,
μακάρι να περνούν όλα.
Ακόμα και σε πολύ ελαφρύτερες αρρώστιες μ΄άρεζε πάντα η ευχή ''περαστικά''.
Περαστικά ας είναι και όλα θα είναι καλά.
Φιλιά
sundy

Rosa είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ(ΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Η ΠΡΩΤΟΜΗΝΙΑ,ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ)
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ.ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΟ HERCEPTIN.
ΡΟΖΑ