Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Τα πρώτα αποτελέσματα είναι καλά.

Μιλάω βέβαια για εξετάσεις αίματος (αλλά όχι για τους δείκτες ακόμη). Ο αιματοκρίτης μου είναι χαμηλός αλλά προφανώς φταίει το ότι αμελώ τα φρούτα κτλπ.
Οι επόμενες εξετάσεις θα είναι αυτές της «οστικής πυκνότητας» και ο «υπέρηχος ύπατος». Δεν νομίζω να έχει καλυτερέψει η «οστική πυκνότητα» γιατί δεν είμαι και πάλι πολύ τυπική με τα γαλακτοκομικά, πριν 6 μήνες είχα κάνει όμως Zometa μαζί με herceptin. Θα δείξει λοιπόν. Δεν έχω άγχος για τις αιματολογικές εξετάσεις και αυτό είναι το μόνο σίγουρο…το άγχος μου είναι περισσότερο για το «scanning οστών» και για τη «Θώρακος». Αλλά από τώρα δεν μπορώ να αγχωθώ, εξάλλου αυτές τις τελευταίες θα τις κάνω στην Αθήνα με το καλό.

Χθες είχα ένα δύσκολο απόγευμα γιατί έπρεπε να πάρω δυο δύσκολα τηλέφωνα. Ένα στη φίλη Katerina (αναγνώστρια και κολλητή της συγχωρεμένης της Sugar μας) και ένα ακόμη στην ξαδέρφη μου! Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, με την ξαδέρφη μου που αρρώστησε πρόσφατα δεν είχα καμία επαφή. Μένει σε άλλη πόλη και εγώ, θες από το σοκ, θες από τη στεναχώρια δεν είχα βρει ένα μήνα τώρα το κουράγιο να της τηλεφωνήσω. Ότι μάθαινα ήταν απο τους συγγενείς μας. Το έκανα όμως τελικά χθες και καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσο τα περιμένουμε. Φυσικά τα νέα της ήταν τα τυπικά νέα που είχαμε όλες εκείνη την περίοδο αλλά την άκουσα καλά και μάχιμη και αυτό με ανακούφισε. Έχει και ένα παιδάκι τεσσάρων ετών και όσο να ναι πιστεύω στέκεται δυνατή και για τον μικρό. Καλή δύναμη ξαδέρφη! Όσο για την katerina τα νέα είναι πιο άσχημα από ότι μου είπε ο σύζυγός της αλλά το παλεύει.
Κάντε μια θετική σκέψη σας παρακαλώ και για τις δυο αυτές γυναίκες και φίλες που μάχονται για την υγεία μα και την ζωή τους. Η katerina μαζί με τη sugar ήταν από τις πρώτες παθούσες αναγνώστριες του Sweet December, πολύ δυνατά κορίτσια και τα δυο τους και αχώριστες φίλες. Είχαν οργώσει την Ελλάδα μα και το εξωτερικό, γεμάτες ζωή, χαμόγελο και αισιοδοξία, ζούσαν η μια για την άλλη. Πολύ σπάνιο αυτό σε ηλικίες των 30 , να ανθίσει και να κρατήσει μια φιλία τόσο δυνατή. Κρατάω τις στιγμές μου μαζί τους σαν φυλαχτό. Τι να πω;;;Να τολμίσω να πω πως η υπόσχεση που είχε δώσει η μια στην άλλη μάλλον θα κρατηθεί; Όταν πέθανε η Sugar, μετά από δυο μήνες συνάντησα στην Κρήτη την katerina, μου είπε ότι «ο εχθρός ξαναχτύπησε» και εγώ την κοίταξα με απορία και σαστισμένη. Ξέρετε τι μου είπε όταν με είδε έτσι; «Δεν πειράζει, με την Ζάνια είχαμε πει, μαζί στη ζωή, μαζί και στον θάνατο.» Τελικά δεν ξέρω πόσες και ποιες φορές προκαλούμε την τύχη μας αν και κανείς μας δεν θέλει το κακό του...Εγώ όταν αρρώστησε η ξαδέρφη μου το 2003 από Καρκίνο, μόλις στα 27 της, είχα πει σε μια φίλη πολύ προβληματισμένη «ρε λες και εγώ να πάθω τα ίδια σε εκείνη την ηλικία;». Σύμπτωση; Κοινές πορείες και παράλληλοι βίοι; Κάπου πάντως κρύβεται και η έρμη η αλήθεια.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να δώσεις τις ευχές μου στην φίλη σου katerina.
Επίσης στην ξαδέλφη σου.
Δυστυχώς αυτά τα περιστατικά δεν είναι μεμονωμένα. Έχω και γω στον περίγυρό μου αρκετά και δεν ωφελεί να μην τα αναφέρουμε ή να κάνουμε πως δεν υπάρχουν. Όλοι έχουν και μια ''θεία'' να αναφέρουν που νόσησε πριν από πχ 25 χρόνια, ενώ αυτές οι γυναίκες αποσιωπούνται. Τις ξεχνάνε ακόμα και οι οργανώσεις που ασχολούνται με τον καρκίνο του μαστού, και αυτό με θυμώνει πολύ. Κυρίως γιαυτές τις γυναίκες θα έπρεπε να είμαστε εδώ, αυτές τις γυναίκες θα έπρεπε να στηρίζουν οι διάφορες οργανώσεις, αλλά...no comment.
Δεν πιστεύω ότι με την σκέψη προκαλούμε την τύχη μας. Στην περίπτωσή σου, με τα τόσα περιστατικά σε νεαρή ηλικία, υπάρχει κληνονομικότης. Δεν θυμάμαι αν έγινε συζήτηση για το BRCA 1 και 2 στην οικογένειά σου και αν το εξέταασες εσύ. Σου εύχομαι και υπόλοιπα καλά αποτελέσματα.
Ναι, και η δικιά μου ψυχολογία δεν είναι στα καλά της, πολλά ''κρούσματα'' καρκίνου στο περιβάλλον μου τις τελευταίες μέρες.
Φιλιά

Ανθούλα είπε...

Μέσα από την ψυχή μου, εύχομαι να έχουν δύναμη και η ξαδέρφη σου και η Κατερίνα αλλά και η φίλη μου Ελευθερία για να αντιμετωπίσουν αυτό τον γολγοθά που τους έτυχε.
Μακάρι να βγουν όλες νικήτριες στον αγώνα τους!!!
Καληνύχτα

me είπε...

Κι εγώ εύχομαι να βγουν όλες νικήτριες και τα δικά μας αποτελέσματα να είναι καλά.
Κι εγώ μερικές φορές όταν κάνω αρνητικές σκέψεις για μένα στη συνέχεια νιώθω ενοχές νομίζοντας ότι θα φταίω εγώ αν πάθω κάτι. Όμως κατέληξα ότι δεν μπορώ να φορτώνομαι και με αυτό οπότε ας χαιρόμαστε το παρόν και θα αντιμετωπίσουμε ό,τι συμβεί στο μέλλον.
..........
Χαίρομαι που τα αποτελέσματά σου είναι καλά και θα είναι όλα καλά. Όμως καλό είναι να θυμάσαι να τρως φρούτα, καλή μου φίλη!!!