Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

καρουσέλ

Χθες ο δρόμος με έβγαλε κάπου επετειακά. Το θέμα είναι όμως πως δεν το καταλαβαίνεις μέχρι που φτάνεις εκεί, και ενώ δεν το θες, θυμάσαι!
Πήγα Θεσσαλονίκη, σε ένα εμπορικό κέντρο. Είχα πάει εκεί φρεσκοχειρουργημένη, το 2007 στις 27/12. με είχε πάει η «Σ» καλή της ώρα, λέγοντας, «πάμε μια βόλτα αλλά για να μην κρυώσεις πάμε σε –κλειστη αγορά-». Ναι η «Σ» με φρόντιζε τότε πολύ. Θυμήθηκα πως σε εκείνη τη βόλτα φορούσα το επίθεμα με το σφουγγαράκι που δεν ήταν καθόλου πρακτικό. Το χέρι μου επίσης είχε πρηστεί και πονούσε, και είχα ήδη μια χμθ στο κεφάλι μου. Σίγουρα ήμουν under shock και δεν καταλάβαινα τι είχε συμβεί…είχα όμως τη διάθεση να σταθώ απέναντι από το καρουσέλ και να βγάλω μια φωτογραφία την οποία μέχρι σήμερα κουβαλώ στο κινητό μου…














Χθες στάθηκα πάλι, μετά από δυο χρόνια μπροστά από το ίδιο καρουσέλ. Μα να το ξαναβρώ εκεί; Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν...αρκετά όμως γυρίζουν 180 μοίρες...Δεν μπόρεσα να σταματήσω το μυαλό μου από το να σκεφτεί το «τότε» και να το συγκρίνει με το «τώρα». Σίγουρα δεν έχω την παρέα που είχα τότε(στην ίδια"ποσότητα"), και αλλάξανε πάρα πολλά ως τώρα. Τώρα ο δρόμος που περπατώ είναι ο δρόμος της ωριμότητας. Τώρα δεν έχω κενό στον δεξί μου μαστό, παρα μόνο κάπου μέσα στο μυαλό (ή μάλλον εδώ λένε στην καρδιά;). Τώρα πια ξεμπέρδεψα με τις θεραπείες και ξέρω τι θα πει «δυο σχήματα». Τώρα δεν φοβάμαι, τώρα νιώθω δυνατή και σίγουρη για πολλά.

Δεν αντιστάθηκα και ξαναέβγαλα μια φωτό, για να έχω, και το «πριν» (επάνω) μα και το «μετά» -φέτος (κάτω).

6 σχόλια:

DayDreamer..! είπε...

Εύχομαι να είσαι πάντα αισιόδοξη και δυνατή! Καλές γιορτές με ΥΓΕΙΑ πάνω απ'όλα!! :)

Κυριακή είπε...

Καλές γιορτές, με όσο λιγότερη μελαγχολία. Δεν ξέρω γιατί, αλλά εμένα μου φέρνουν μελαγχολία και δεν μπορώ να τις χαρώ.
Την ίδια αδικαιολόγητη θλίψη μου έφερε και το καρουσέλ..., κάτι σε κύκλο της ζωής μου έφερε. Ρόδα είναι και γυρίζει.
Ελπίζω να τα λέμε από δω μέσα τώρα που σε βρήκα. Μια συμπάσχουσα.
Καλή χρονιά
Κυριακή

Sweet December είπε...

για DayDreamer

Να σαι καλά!Φιλιά!

για Κυριακή

Ακομη δεν μου έφεραν μελαγχολία...δεν ξέρω αργότερα,μάλλον προσπαθώ να μην το πολυσκέφτομαι πως είναι γιορτές...απλά κάποιες μέρες διαφορετικές απο τις άλλες ;-)
Ναι,ναι, θα τα λέμε συμπάσχουσα! ;-)
καλη χρονιά, να σου πάνε όλα όπως τα θες στο 2010!

me είπε...

Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, καλά Χριστούγεννα. Να νιώσουμε χαρά και αγάπη και να έχουμε ΥΓΕΙΑ!
πολλά πολλά φιλιά

Ανθούλα είπε...

Και μένα οι γιορτές μου φέρνουν μελαγχολία. Χριστουγεννιάτικες μέρες με προβλήματα για μένα, παραμονή της περσινής Πρωτοχρονιάς ένας ξαφνικός θάνατος...
Παρ΄όλα αυτά πρέπει να τα ξεχάσω όλα και να σκεφθώ αισιόδοξα.
Δεν μπορώ να μην σου αφιερώσω και κάποιες μαντινάδες( αν και δεν είμαι κρητικιά) με τις καλύτερες ευχές μου για υγεία και αγάπη στην ζωή σου.
"Θεέ μου και τούτες τις γιορτές
καν΄ τις ευχές μου πράξη
και η ζωή των φίλων μου

προς το καλό ν' αλλάξει.
Των Χριστουγέννων η γιορτή

γέλια χαράς να φέρει,

φύλακας να' ναι πλαϊ σας

Τση Βηθλεέμ τ' αστέρι!
ΔΕΝΤΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΟΛΗ Η ΓΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

ΚΑΙ ΝΑ 'ΧΕΙ ΓΙΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΟΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!"
Πολλά φιλιά
Χρόνια Πολλά

Ανθούλα είπε...

Και μένα οι γιορτές μου φέρνουν μελαγχολία. Χριστουγεννιάτικες μέρες με προβλήματα για μένα, παραμονή της περσινής Πρωτοχρονιάς ένας ξαφνικός θάνατος...
Παρ΄όλα αυτά πρέπει να τα ξεχάσω όλα και να σκεφθώ αισιόδοξα.
Δεν μπορώ να μην σου αφιερώσω και κάποιες μαντινάδες( αν και δεν είμαι κρητικιά) με τις καλύτερες ευχές μου για υγεία και αγάπη στην ζωή σου.
"Θεέ μου και τούτες τις γιορτές
καν΄ τις ευχές μου πράξη
και η ζωή των φίλων μου

προς το καλό ν' αλλάξει.
Των Χριστουγέννων η γιορτή

γέλια χαράς να φέρει,

φύλακας να' ναι πλαϊ σας

Τση Βηθλεέμ τ' αστέρι!
ΔΕΝΤΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΟΛΗ Η ΓΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

ΚΑΙ ΝΑ 'ΧΕΙ ΓΙΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΟΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!"
Πολλά φιλιά
Χρόνια Πολλά