Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

"D.C.A. DiChloroAcetate"

Ήταν ο τίτλος μιας παλιάς ανάρτησής μου.

Η katerina άφησε σήμερα, εκει, το παρακάτω μνμ. Εγώ ξεκαθαρίζω τη θέση μου απο τώρα πως δεν προτείνω κάτι, δεν υποστηρίζω τίποτα, απλά θεώρησα καλό για όσους ψάχνουν το θέμα...να δημοσιεύσω το παρακάτω μήνυμα με το οποίο ουδεμία σχέση έχω, και τίποτα παραπάνω δεν γνωρίζω!

το μνμ είναι το ακόλουθο:

Για το φίλο που ψάχνει σχετικά με το DCA για τον αδελφό του, επειδή αντιμετωπίζω πρόβλημα καρκίνου στην οικογένεια μου και είμαι κι εγώ ακόμη στο ψάξιμο, έχω ακούσει για ογκολόγο στο Βόλο που χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο αλλά μόνον σε πολύ προχωρημένες καταστάσεις. Γνωρίζω επίσης ότι κάποια που το χορήγησε στον άντρα της χωρίς όμως τη συμβουλή ιατρού τον έσωσε από τον καρκίνο άλλα του δημιούργησε καρδιακό επεισόδιο και τον έχασε τελικά απ αυτό, προφανώς γιατί δεν του χορηγούνταν η κατάλληλη ποσότητα και χωρίς τα απαραίτητα συμπληρώματα για την αποφυγή των παρενεργειών….

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το DCA είναι είναι απόλυτα ασφαλές για την καρδιά. Μάλιστα στο παρακάτω άρθρο έξετάζεται η χορήγησή του σε ασθενείς με ισχαιμία του μυοκαρδίου (π.χ. μετά από έμφραγμα).
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9398096

Ως μονοθεραπεία στο μεταστατικό καρκίνο βοηθάει αλλά όχι σε βαθμό που να θεραπευτεί κάποιος από τη νόσο. Καλά θα ήταν, αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικό. Είναι όμως πολύ καλύτερο από πολλές πανάκριβες χημειοθεραπείες που χορηγούν οι ογκολόγοι, και σχεδόν χωρίς παρενέργειες.

Υπάρχει προσπάθεια να ενσωματωθεί το DCA σε χημειοθεραπευτικά, όπως είναι η παρακάτω περίπτωση με το mitaplatin που είναι συνδυασμός DCA και cisplatin.
http://www.thedcasite.com/Library/Lippard_Mitaplatin,_a_potent_fusion_of_cisplatin_and_the_orphan_drug_dichloroacetate.pdf

Σε τεστ χημειοευαισθησίας που έκανε η αδελφή μου βρέθηκε πως αυξάνει τη δράση της καρμποπλατινας, και πιθανότατα αυτό να συμβαίνει και με όλες τις πλατίνες.