Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Πηρα το διαβατηριο μου!

Σημερα ειμαι καλυτερα, λες και χθες δεν ειχα πυρετο!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
Σημερα ειναι και σπεσιαλ μερα...σημερα πηρα το διαβατηριο μου! Ειναι περιεργη η αισθηση!Ηθελα με καποιον να το μοιραστω και να που σας το λεω! Τις φωτογραφιες και τα παραβολα τα ειχα στο συρταρι απο το 2006. Τοτε ηταν που θα πηγαινα στην Ινδια, τελικα αποφασισα να μην παω και δεν προχωρησα αλλο τις διαδικασιες για να αποκτησω καινουριο διαβατηριο. Φετος τον Ιανουαριο αποφασισα πως πρεπει να συνεχισω και να ολοκληρωσω πια την εκδοση του διαβατηριου μου. 2006 με 2010 ειναι αρκετα χρονια! Που να ηξερα τοτε το 2006 πως οντως, με τοσα τρεχαματα υγειας δε θα μου χρειαζοταν το διαβατηριο. Τωρα που εκλεισε εκεινη η παρενθεση πιστευω πως δεν υπηρχε καλυτερο timing ;-) Δεν ξερω ακομη ποιος θα ειναι ο πρωτος προορισμος...το διαβατηριο ομως ειναι στο συρταρι!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ante ne to kalo na to egkeniaseis koita prpopersy phga israhl stous agious topous htan tromera ,fantastika, yperoxa ena synesthima pou aksizei pola kai perisi phga imbro ton 15aygousto popopo ekei na deis show allh zoh sou synisto na ksekiniseis diakopes amesa proteino israhl tha me thimitheis

8hseas