Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Athens time!


Καλησπεραααααααααα!

Συνεπης στο ραντεβου μου πηγα στην Αθηνα και μολις γυρισα! Επρεπε να με δει ο πλαστικος μου, για εναν ελεγχο!Ολα πανε μια χαρα, με διαβεβαιωσε! Σε λιγο θα μπουν και οι θηλες! Ειμαι ευχαριστημενη, αρχισα να βλεπω το αποτελεσμα στον καθρεφτη και πραγματικα δεν μπορω να θυμηθω πως απο τα δεξια δεν ειχα για ενα χρονο και μαστο! Απιστευτος ο εγκεφαλος, απιστευτη η μνημη μα απιστευτη και η πλαστικη χειρουργικη και τα χερια του συγκεκριμενου γιατρου! Ολα πηγαν καλα. Περασα ενα ομορφο Σ/Κ στην Αθηνα, πηγα στην αγορα, ειδα φιλους, πηγα θεατρο, πηγα στα μπουζουκια! Νομιζω ηταν αρκετα τα οσα εκανα για τις 2 μερες που εμεινα ;-) Για ολους εσας που δεν προλαβα να δω...γιατι καποια στιγμη θελω να σας δω και απο κοντα (να το εχετε κατα νου) ειναι επειδη τρεχω μια απο δω και μια απο κει να τα συνδυασω ολα...ειναι και η Αθηνα ξελογιαστρα και ειναι πολλες οι φορες που απλα θελω να περπατησω μονη μου στους τεραστιους δρομους με συντροφια το mp3 μου! Πισω λοιπον τωρα και ΔΙΑΚΟΠΕΣΣΣΣΣΣ!
Περσι το Πασχα ηταν ομορφο...ελπιζω το ιδιο και για φετος! ;-)

1 σχόλιο:

Μαργαρίτα είπε...

Πλαστική χειρουργική και επιτυχημένη πρέπει να μας πείς τον ιατρό!

Εγώ είχα κάνει ανάλογο ΣΚ στην Αθήνα (από Κύπρο) και είχα συνεργαστεί με το κέντρο Symmetria για να κάνω αυξητική μαστού!

Μου είχαν κανονίσει ξενοδοχείο, spa, ξενάγηση...