Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Επετειος!

Σαν χθες το 2008 ειχα μια περιεργη αισθηση...εβλεπα παντου την λεξη ΤΕΛΟΣ!

Ο λογος;;;
Αρκετα απλος αλλα παρα μα παρα πολυ σημαντικος! Στις 31/3/2008 το βραδυ, ηξερα οτι ξημερωνει 1/4/2008 και εκεινη η νυχτα, θα ηταν η τελευταια που θα σκεφτομουν την χμθ της επομενης μερας! Η τελευταια φορα που θα προβληματιζομουν για το αν θα μου βρουν φλεβα!
Την 1η του Απριλη του 2008 εκανα την τελευταια απο τις 8 χμθ! Αντεξα και τις 8, ειχα φτασει ως το τελος. Με καμμενες φλεβες στο πολυ-τρυπιμενο μου αριστερο χερι, με πεσμενα τα μισα μου μαλλια, με αραιωμενα φρυδια και δυο τρια ματοκλαδα, με το κινητο να μιλαω με τη "Σ" για παρεα, ειχα φυγει απο το -3 για να παρω αργοτερα το τρενο και να ρθω σπιτι μου για Πασχα. Με περιμενε η μανα μου στο σταθμο του τρενου με μια ανθοδεσμη αλλα ημουν πολυ σαστισμενη απο το κλεισιμο του κυκλου μου μα και απο τα νεα οτι ο παππους ηταν στην εντατικη. Ο παππους μου, ενας πανεξυπνος ανθρωπος, δεν ειχε καταλαβει τιποτα για την περιπετεια της υγειας μου και μου εκανε τη χαρη, να πεθανει μολις ακριβως τελειωσα τις χμθ. Απιστευτο timing, σαν να τα ηξερε ολα και κρατηθηκε για να μην με φορτισει παραπανω. Τελευταια φορα που ειδα τον παππου ζωντανο, ειχε κρυωσει και εγω του μιλουσα απο μεγαλη αποσταση για να μην κολλησω και εφευγα για την τελευταια χμθ. Ο παππους μου, εγραψε στο ημερολογιο του πως η " ...." παει στην Αθηνα και με χαιρετησε απο μακρια, ουτε καν σταθηκε...που να ξερε ο παππους μου το δραμα μου...σκεφτομαι πολλες φορες και βουρκωνω, πως ο παππους εφυγε με αυτο το παραπονο και εγω εμεινα με εκεινη την τελευταια εικονα του, τη βιαστικη (για να προλαβω το τρενο) και την απομακρη για να μη συναχωθω (το αιωνιο αγχος). Αν μερικες φορες πιστευω στην επομενη ζωη, και στις ψυχες των αλλων που φευγουν αλλα κινουνται αναμεσα μας, πιστευω πως ο παππους οπου και αν ειναι ξερει την αληθεια. Πιστευω επισης πως εφυγε εκεινη τη μερα, κανοντας μου "χωρο" στη ζωη. Μετα τον θανατο του εβλεπα πολυ συχνα ουρανια τοξα...Ο παππους ηταν μαστορας...ισως εκει ψηλα καταπιαστηκε με τα χρωματα, με σκοπο να μου δεινει ελπιδα!

Φετος, 1/4/2010, γραφω αυτες τις γραμμες με δακρυα στα ματια. Τα δακρυα μου κυλουν για παρα πολλους λογους. Ειναι στεναχωρια για το παρελθον, χαρα για το παρον μα και συγκινηση για το μελλον! Αυριο φευγω εκδρομη. Φευγω εκδρομη με μακρυ μαλλι, με ματοκλαδα φουλ και φρυδια στη θεση τους. Με τα κιλα των χμθ χαμενα και το πιο συμαντικο......υγιης! Μπορει ακομη να παλευω το come back μου, να ψαχνω τις ισσοροπιες μου αλλα ειμαι ΕΔΩ. Ενα ακομη δακρυ κυλα αποψε για ολες εσας που περασατε τα ιδια, μονο εσεις, μονο εμεις ξερουμε! Εμεις, μεταξυ μας και μυστικα, χαζευουμε τα μαλλια η μια της αλλης, εμεις μπορουμε να τα χαιδεψουμε και να τα αφησουμε να πουν στα δαχτυλα μας ολη την ιστορια τους! Σας χαριζω με ολη μου την αγαπη αυτη την φωτογραφια, με σκοπο να γεμισει την καρδια σας με ΕΛΠΙΔΑ!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

12 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να περάσεις καλά!
Άφησε τα μαλάκια σου να τα μπερδεύει το αεράκι...
Και η καρδούλα σου να δεχτεί την χαρά της Ανοιξης και το θαύμα της Ανάστασης...
Σου στέλνω νοερά λουλούδια...
Φιλιά γλυκό μου πλάσμα!!!!

Sweet December είπε...

για Γιαγια Αντιγονη

S'eyxaristw!sou stelnw pasxalies!
filia polla!

Nemo είπε...

Μαλλί λυτό κι ελεύθερο να ανεμίζει, μαύρο δερμάτινο και κόκκινη μηχανή από πίσω: ένα άγριο ροκ κορίτσι λοιπόν :)

Έτοιμο να ζήσει τη ζωή και τις χαρές της!

( fortounata) είπε...

σημασία έχει να είσαι γερή,να περνάς καλά,και να θυμάσαι τον παππού.καλή σου ανάσταση.πολλά φιλάκια.

Κυριακή είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και πάντα με υγεία!
Τα υπόλοιπα έπονται και έρχονται..., τα βλέπω να έρχονται...
Φιλιάαααααααααααααααααααααααααα

Ανθούλα είπε...

Καλή Ανάσταση!!
Να περάσεις καλά στην εκδρομή σου με τους ανθρώπους που αγαπάς!
Να σαι καλά πάντα!!!!!!!!
Φιλιά
Ανθούλα

ΝΙΚΟΛΕΤΑ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΑΙΣΙΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΤΕΚΤΟΜΗ ΜΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΑΛΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΠΕΙΕΣ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΕΙ.ΠΕΡΙΣΗ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ.Ο ΦΟΒΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΛΕΥΩ.ΠΕΡΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΕΝΗ
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

( fortounata) είπε...

πέρνα από το μπλογκ σου έχω ένα δώρο

Sweet December είπε...

για Nemo

Να σαι καλα!Με εκανες και χαμογέλασα!Ετσι είναι, έτοιμη για τις χαρές!Φιλιά!

για Φουρτουνιασμένη ψυχή

Χρόνια πολλά!Ναι, σημασία έχει να είμαστε καλά,όλα τα άλλα, με βάση αυτό, καλά θα πάνε ;-)!

για Κυριακη

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!σε σκεφτομουν, αλλα βλεπεις φέτος κάτι με έπιασε και δεν έστειλα σε κανέναν ευχές για την Ανάσταση κτλπ και πήρε και άμαχο πληθυσμό αυτή μου η άρνηση!Φιλιά, να είμαστε καλά!


για Ανθούλα

Όμορφα ήταν ΄φιλη μου!Ελπίζω και εσύ να πέρασες όμορδα φέτος!Κάθε μέρα είναι δική μας και πρέπει να τη ζουμε στο μαξιμουμ!φιλιά!


για NIKOΛΕΤΑ

Να μου είσαι καλά φίλη μου!Και ο φόβος θα φύγει,θα το δεις και δεν θα το πιστεύεις αλλά θα φύγει!Και ο μαστός θα ξανα γίνει, αρκει να το θελήσεις!Και εγώ παίρνω μεγάλη δύναμη απο σας, τεράστια θα σου έλεγα!!!!Ας βοηθησουμε η μια την άλλη λοιπόν,όλες μαζί θα νικήσουμε!ΕΝΩΜΕΝΕΣ!

Πολίτης της Μπανανίας είπε...

http://tinyurl.com/yacwhb4

Αφιερωμένο γλυκιά μου. :)

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου!Ανακάλυψα το μπλογκ σου από την ιστοσελίδα του be strong.
με συγκίνησες αλλά χάρηκα που βλέπω μια νέα γυναίκα να έχει νικήσει τον καρκίνο και να προχωρά στη ζωή της.
Ξέρεις έχουμε κάτι κοινό,τον Ιούνιο κλείνω κι εγώ ένα χρόνο χωρίς καρκίνο!Να είσαι καλά κοπέλα μου,ζήσε την ζωή και το τώρα!

Sweet December είπε...

για με τα φτερά της ψυχής

καλως μας ήρθες αν και στο δρόμο μας σε έφερε κάτι άσχημο. Μια αρρώστια όμως αφου νικηθεί και ξεπεραστεί, γίνεται μια εμπειρία που θα πρέπει να μας γεμίζει δύναμη μα και αισιοδοξία για τη ζωή!ΖΗΣΕ ΔΥΝΑΤΑ!φιλιά!