Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Πιο final δεν γίνεται!

Final stage....

Τα μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και έκλεισα την ημερομηνία για τις θηλές...στις 13 Μαίου μπαίνω χειρουργείο!

Είναι περίεργη η αίσθηση, όλα θα γίνουν τόσο άμεσα! Αλλά καλύτερα, γιατί θέλω να ξεμπερδεύω και να είμαι έτοιη για τις θάλασσες! Να σας πω όμως κάτι...δεν μπορώ να πω πως δεν ξεφυσάω και δεν είμαι "κάπως" απο τότε που το "έκλεισα". Και αυτό γιατί βαρέθηκα με τα νοσοκομεία...κουράστηκα τα πήγαινε-έλα...αλλά δεν έχω και άλλη επιλογή, ότι είναι να γίνει πρέπει να προγραμματίζεται, με τα συν και τα πλην του... :-)

φιλιά!

Να μια χειμωνιάτικη θέα της θάλασσας που σύντομα θα γίνει καλοκαιρινή!

5 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Με χαρά να το σκέφτεσαι κοριτσάκι μου.
Οταν έχεις περάσει τόσα αυτά τα μασάς!
Και όταν κάνεις τις πρώτες βουτιές θα έχουν ξεχαστεί όλα!
Καλή επιτυχία!!!!!

( fortounata) είπε...

καλή επιτυχία!!αυτό είναι χαρούμενο χειρουργείο βρε.καλή πρωτομαγιά, να περάσεις καλά.πολλά φιλιά.

Ανθούλα είπε...

Καλή επιτυχία και σε αυτό το χειρουργείο !
Καλά να περάσεις αύριο , όπου και πας!
Πολλά φιλιά

Fri είπε...

Όλα καλά να πάνε! Και μετά τσάρκες στις παραλίες και χαμόγελα ;)

Καλό μήνα κούκλα!

Sweet December είπε...

για Γιαγιά Αντιγόνη

Εχεις δίκιο!Στη θάλασσα και στις πρώτες βουτιές όλα θα μου φαίνονται τόσο μακρινα!Αλλα το θέμα είναι να δτάσουμε ως εκεί!Αντε όμως...καλύτερα να μην μιζεριάζω!Όντως τον μεγαλύτερο δρόμο τον κάλυψα!φιλάκια!

για φουρτουνιασμένη ψυχή

Καλή Πρωτομαγιά!Επίσης!Θα πάω στο βουνό για ψήσιμο!φιλάκια!

για Ανθούλα

Σ'ευχαριτώ!Και εσύ να περάσεις όμορφα!Φιλάκια!!!!

για FRI

Καλό μήνα και σε σένα!
φιλάκια και καλά να περάσεις!