Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Υπάρχει ένα νησί...


στον Ελληνικό χάρτη, στο οποίο περνάω καλά!!!!!!!!!!!Έχω κάνει καινούριους φίλους, έχω καινούρια δουλειά και καινούριο τοπίο μπροστά μου, εδώ δεν είμαι άρρωστη. Εδώ, άφησα όλα μου τα προβλήματα στη στεριά...εδώ όλα τα ξέπλυνε η θάλασσα!

Καλημέρα φίλοι μου! Πάνε τόσες μέρες απο τότε που σας έγραψα για τελευταία φορά! Αυτό δεν σημαίνει πως σας ξέχασα, κάθε άλλο...ακόμη και τα βράδια που πέφτω να κοιμηθω σκέφτομαι πως έχω καιρό να γράψω. Υπολογίζω όμως το ιντερνετ να έρθει στο καινούριο αυτό σπίτι κάπου στο πρώτο 10ήμερο του Οκτώμβρη. Οπότε υπομονή!!!!

φιλιά, να μου είστε καλά!

2 σχόλια:

me είπε...

Χάίρομαι πάρα πολύ καλή μου φίλη που περνάς καλά και όμορφα....
Προχώρα μπροστά, η ζωή είναι όμορφη...ζήσε την...
......
Σ' αυτό το ωραίο νησί, πέρασε φέτος και η ανηψιά μου (στο Πανεπιστήμιο), οπότε το καλοκαιράκι θα κάνω τις διακοπές μου εκεί...μου έχεις ανοίξει την όρεξη....
πολλά πολλά φιλιάααααααααααα

Unknown είπε...

ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ
Κ2