Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Και οι μέρες μεγάλωσαν...!


Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με την αλλαγή της ώρας! Νιώθω πως απολαμβάνω περισσότερο το Αιγαίο! Ο ήλιος λούζει καθημερινά τούτο το μικρό νησιώτικο σπιτάκι, το καταφύγιο της καινούριας μου ζωής! Όλοι μου οι εδώ φίλοι μένουν τριγύρω. Οι αποστάσεις είναι μικρές και οι καρδιές μας πιο κοντά!
Σήμερα άνοιξα τη βαλίτσα μου. Την Παρασκευή φεύγω. Έναρξη διακοπών με εβδομαδιαία στάση στην Αθήνα για λεμφικό μασάζ στο χειρουργημένο μου χεράκι! Είναι αστείο αλλά πλέον επιθυμώ και την Αθήνα. Είχα κάποιους φίλους εκεί, απέκτησα και άλλους και έχω φυσικά και πολλούς SweetDecemberistes εκεί! Μπορεί να μην βρισκόμαστε μα νιώθω τη ζεστασιά σας! Κάποια στιγμή ίσως κανονίσουμε κάποια συνάντηση από κοντά!
Προς το παρόν πακετάρω…και κάθε που πακετάρω και φεύγω από δω, είμαι και ένας άλλος άνθρωπος, μια νέα ψυχολογία. Πάλεψα πολλά, πέρασα άπειρες ώρες, τόσο με νέα παρέα, όσο και μόνη μου. Ζύγιασα τα μονοπάτια της ζωής μου διαφορετικά, είδα τους συνοδοιπόρους μου με άλλο μάτι. Πίστεψα στον εαυτό μου, πάτησα στα πόδια μου και ετοιμάστηκα για πολλά νέα ταξίδια! Θέλει αρετή και τόλμη κάθε νέο μονοπάτι, ιδίως όταν το στοιχειώνει ένα περίεργο και δύσκολο παρελθόν. Αλλά όλα είναι για τους ανθρώπους, τόσο τα δυσάρεστα όσο και τα ευχάριστα, they go hand in hand! Ας ελπίσουμε πως μένουν πάντα τα ευχάριστα σε αυτόν τον σωρό αναμνήσεων…θα φανεί στο άμεσο μέλλον φαντάζομαι. Όμως επειδή το μέλλον μας δεν το ορίζει κανείς, τουλάχιστον έχω πείσει τον εαυτό μου πως δεν πρόκειται πια να κάνω πίσω στα «θέλω» μου μα ούτε και να μιζεριάζω τις όποιες μέρες μου απομένουν σε τούτη τη ζωή. Αποφάσισα να ευχαριστιέμαι την κάθε μέρα. Μην νομίζετε, δεν είναι κάτι που γίνεται συνειδητά, μάλλον υποσυνείδητα δουλεύουν όλα αυτά…και εκεί που κοιμάσαι, ΞΥΠΝΑΣ μα συνεχίζεις να ονειρεύεσαι. Η ΑΝΟΙΞΗ σου μεγεθύνει τα σχέδια και σου ξυπνάει μια όρεξη για ζωή, μοναδική!

4 σχόλια:

thelisi είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ,ΦΙΛΗ!ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΝΙΩΘΕΙΣ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.. ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΤΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΕΡΧΕΤΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΑΣ ΚΑΙ ΓΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΧΑΛΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΒΛΑΚΙΕΣ Κ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΟΝΙΔΙΑΚΟ ΕΛΕΝΧΟ?

Sweet December είπε...

για thelisi

γεια σου φίλη μου!λυπάμαι που πέρασες τα ίδια μα σίγουρα το ξέρεις πως δεν είσαι μόνη!Να μου είσε καλά και μακάρι να μη χάνουμε την ουσία ποτε μα ποτέ απο δω και πέρα!
για τον γονιδιακό ναι, ξέρω κάποια πράγματα...τι θα ήθελες όμως να μάθεις;;;
φιλάκια!

thelisi είπε...

ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΒRCA1-BRCA2 ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ Σ' ΣΕΝΑ ΚΑΙ Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sweet December είπε...

για thelisi

χαίρομαι για σένα πολύ φίλη μου! εύχομαι να μην δεις καμια ανατροπή απο δω και πέρα!Καταλαβαίνω απόλυτα την χαρα σου αλλα για να μην στεναχωρήσουμε κάποια φίλη εδώ που ίσως είναι θετική, να πούμε πως το να βγεις θετικός σε ένα τέτοιο τεστ αφού έχεις νοσήσει δεν προσθέτει κάτι τραγικό στην όλη κατάσταση αφού έχεις περάσει απο εγχείρηση, χμθ κτλπ,απλά έχεις σίγουρα τον νου σου και για όλα τα υπόλοιπα...
φιλάκια, να είσαι καλά και διώξε τα σύννεφα!