Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Επιστροφές...

Και να μαστε πάλι....απο τον γνωστό (σταθερό) υπολογιστή απο όπου πρωτοξεκίνησα να γράφω σε όλους εσάς με το που αρρώστησα...
Εδώ είμαι πάλι, στο πατρικό μου. Επέστρεψα με περίεργα συναισθήματα, αλλά προσαρμόστηκα σχετικά γρήγορα. Βρήκα τον κόσμο που είχα αφήσει πίσω. Πολλά φαντάζουν σαν να μην πέρασε απο πάνω τους μια μέρα, όμως πολλά άλλα μοιάζουν τόσο διαφορετικά. Γύρισα και είδα πως τα τόσο οικεία μπορεί να γίνουν τόσο ξένα, έτσι απλά... Οι άνθρωποι αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, αλλάζουν οι ζωές τους, οι προτεραιότητές τους, επαναπροσδιορίζουν τη σχέση τους μαζί σου, την επικοινωνία, την συχνότητα της επαφής. Σίγουρα γύρω μας συμβαίνουν πολλά περισσότερα στις καρδιές και στο μυαλό των ανθρώπων απο αυτά που αντιλαμβανόμαστε κατά την απουσία μας.
Οι ζωές των ανθρώπων τρέχουν, μαζί και η δική μου σκέφτηκα χθες το βράδυ. Γύρισα πίσω με την αλλαγή στα "μαλλιά μου"! Με χωρίζουν πάρα πολλά απο το κορίτσι που αρρώστησε κάποτε. Μπορεί να έχω δυσκολέψει (λίγο) σαν χαρακτήρας αλλά όταν υπάρχουν γύρω μου δύσκολοι χαρακτήρες δίχως να έχουν περάσει κάτι, τότε δικαιολογώ τον εαυτό μου απόλυτα. Το να βρίσκεσαι στο μηδέν και να σηκώνεις κεφάλι, ούτε εύκολο είναι, ούτε γίνεται σε μια νύχτα. Θέλει προσπάθεια και ηθικό. Και όλα αυτά μαζεύονται...και επειδή είσαι απλά μια κοινή-θνητή, παραδίδεσαι πολλές φορές στα συναισθήματα καθώς και τα νεύρα σου. Αλλά με συν και πλην, τον τελευταίο χρόνο με αγάπησαν πολλοί φίλοι και μου κάνανε τα "χατήρια". Και αυτό μου έδωσε φτερά! Είδα πως υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που αποζητούν την παρέα μου και αυτό με ανέβασε ψυχολογικά. Και εγώ, πρέπει τώρα για το καλό του εαυτού μου, αν και δεν θα έχω δίπλα μου αυτούς τους ανθρώπους ξανά (τέλος το νησί), να παραμείνω με αυτά τα φτερά.
Καλημέρα!

8 σχόλια:

B. είπε...

Καλό σου απόγευμα φιλενάδα...
Τώρα πια θα έχεις ωραίες αναμνήσεις από το νησί, αναμνήσεις που θα σε ωθούν προς τα άνω...
Σου εύχομαι να περνάς καλά στον τόπο σου και να τοποθετηθείς όπου και όπως επιθυμείς εσύ....να ναι ακόμα καλύτερα...
πολλά φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα και απο μενα ομορφη...ποσο χαιρομαι για σενα...Σου ευχομαι αυτο που πραγματικα θελεις στη ζωη σου, να το εχεις..Και να τα χαιρεσαι γερη και δυνατη,....
Δε σε ξεχνω :)
mad2luv

Sweet December είπε...

για JK O SKROUTZAKOS

Να είσαι καλά! Καλό καλοκαίρι, σε περιμένουμε τέλος Αυγούστου!να μου είσαι καλά ως τότε!φιλιά


για mad2luv

Σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς! Να σαι καλά! πολλά φιλιά!

Sweet December είπε...

για B.

ναι, έχω όμορφες αναμνήσεις, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, καλό μας καλοκαίρι!φιλακια

Ανώνυμος είπε...

Πολλά πολλά φιλιά.

κ2

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετώ τη Sweet και όλη την παρέα της!!!!
Είμαι ομοιπαθούσα και προσπαθώντας το Σάββατο να βρω πληροφορίες για το Herceptin μπήκα εδώ και τελικά βρήκα εμένα σε 'σενα!!!
Η δύναμη της θέλησης για ζωή και το πείσμα της νίκης είναι τα ισχυρότερα όπλα!!!!
Φιλιά πολλά απο Θεσσαλονίκη!!!

Sweet December είπε...

για K2

Πολλά φιλιά φίλη μου! στείλε μου τα νέα σου σε μαιλ...θα χαρώ! ;-)

για Ανώνυμος

καλώς ήρθες, αν και με άσχημη αφορμή αλλά θα δεις πόσες πολλές είμαστε... ελπίζω εδώ να βρεις αρκετές πληροφορίες...μπορείς πάντα να θέσεις ερωτήσεις και στο mail μου breastblog@yahoo.gr φιλάκιαααα