Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Κυρικά όλη μέρα!

Καλημέρα φίλες και φίλοι μου!

Δεν γράφω πολύ συχνά γιατί έχω ένα σωρό πράγματα να κάνω. Τακτοποιώ (με αργους ρυθμούς) τα πράγματά μου απο το νησί (κανονική μετακόμιση έκανα...) παράλληλα ξαναβρίσκω παλιούς φίλους και τα λέμε, πότε για καφέ και πότε για ποτό. Είναι παράξενη η αίσθηση αλλά παρόλο που γύρισα εδώ και μια βδομάδα, νομίζω πως κλείνω μήνα! Δεν είναι εύκολο όλο αυτό, όσο και αν προσαρμόζομαι εύκολα στις καταστάσεις, άφησα μια ζωή και μπήκα σε μια άλλη που όσο και είναι η "παλιά" μου ζωή, έχει πολλές προσθαφαιρέσεις.

Είμαι μπερδεμένη για το πριν, το τώρα μα και το μετά...φταίει που όλα τα σκέφτομαι πολύ, χωρίς να χρειάζεται τελικά, τα πράγματα δείχνουν απο μόνα τους...

Ωραία δεν είναι που στο blog αυτό, έφτασα στο σημείο να μιλάω για τα μικρά και ασήμαντα της ανθρώπινης φύσης και όχι μόνο για το θεριό που λέγεται καρκίνος;;;

Ζέστη σήμερα, όσοι μπορείτε, μην το χάσετε, πηγαίνετε για μπανάκι!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολλά φιλιά και καλή προσαρμογή!
Έλειπα και είχα καιρό να μπω στο site, και τώρα είδα ότι επέστρεψες στα πάτρια εδάφη! :)

Η επιστροφή είναι πάντα λίγο περίεργη αλλά δεν σημαίνει επιστροφή στα παλιά ζωή. Ανοίγει μια πόρτα για μια διαφορετική ζωή στην παλιά σου πόλη.. :)
Είσαι και εσύ πλέον διαφορετική, έχεις τις εμπειρίες του νησιού, νέων εμπειριών που σε εμπλούτισαν, σε άλλαξαν! Και είμαι σίγουρη ότι θα ξαναβρείς και παλιούς γνωστούς σου αλλά κυρίως νέους φίλους!

Μην σκέφτεσαι πώς ήταν η ζωή σου παλιά στην πόλη σου αλλά πώς θα μπορεί να είναι από εδώ και πέρα! Πώς εσύ θέλεις να είναι... και άσε τον εαυτό σου ελεύθερο να το κυνηγήσει πέρα από παλιούς φίλους κτλ. Προχωράμε όσο δεν μένουμε πίσω!

Πολλά φιλιά!
BRCA-1

Sweet December είπε...

γθα BRCA-1

πολύ σοφά τα λόγια σου φίλη μου, και δεν το λέω για να σε κολακεύσω αλλά το λέω μέσα απο την καρδιά μου! έτσι είναι,τα μέρη είναι ίδια και γνώριμα όμως εγώ επέστρεψα διαφορετική!έτσι δεν γίνεται με όλες τις επιστροφές,όπου και αν πας, ότι και αν κάνεις, είναι κάτι διαφορετικό απο αυτό που θα ζούσες στην πόλη σου,κάθε που λείπεις! φιλιά πολλά! να μου είσαι καλά,καλό καλοκαίρι!