Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Αποτελέσματα!

Πρώτα απο όλα να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον, τα σχόλια και τα μηνύματά σας!

Σήμερα το απόγευμα μου τηλεφώνησε ο γιατρός...δεν σας κρύβω πως όλη μέρα είχα αγωνία. Καμιά φορά σκέφτομαι τα νεύρα μου τα καημένα...μα πόσα να αντέξει ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι όταν έχει να αντιμετωπίσει τόσα; Πόσο κουράγιο θέλει κανείς για τη ζωή και την καθημερινότητα;;;Τι να σου κάνω και εγώ;;;

Ευτυχώς όλα καλά. Αυτό που αύξησε το πάχος του ενδομητρίου ήταν ένας πολύποδας αλλά όχι κακός. Καλώς φυσικά και αφαιρέθηκε. Η ιστολογική δεν έδειξε κάτι ανησυχητικό. ΟΛΑ ΚΑΛΑ είπε ο γιατρός...

Για μια ακόμη φορά ένιωσα πως η ζωή μου εξαρτάται απο ένα τηλεφώνημα. Μα τι να πει κανείς για τη ζωή....σου κάνει ότι θέλει, σε πετάει εκεί που γουστάρει, σε βάζει σε όποιο παιχνίδι αυτή επιλέγει και εσύ το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τρέχεις...να παίζεις και να χορεύεις...στους ρυθμούς της. Σκέφτηκα και τις 2 εκδοχές (θετικό/αρνητικό αποτέλεσμα) και κατέληξα στο να θυμηθώ πως ναι, η ζωή αλλάζει με ένα τηλεφώνημα...Έτσι δεν έρχονται τα πάνω-κάτω; Και εγώ απο τα απρόοπτα χόρτασα πραγματικά...Έζησα τόσα σκαμπανευάσματα, αρκετά για 2 ζωές.
Την Κυριακή το βράδυ(παραμονή της ιστολογικής και επόμενη της επέμβασης) βγήκα με τη "Σ" σε ένα μπαρ και καθως χαζολογούσαμε, της είπα: "δίχως να θέλω να βαρύνω τη συζήτηση, εμείς καθόμαστε εδώ και εμένα η τύχη μου γράφεται σε ένα εργαστήριο".... τραγικό αλλά αληθινό...πριν συμβεί το οτιδήποτε, μήπως έτσι δεν ήμουν πάλι; Ανέμελη κάπου παραθαλάσσια, καιρός τέλειος, θάλασσα κάλμα...

Τέλος πάντων....τέλος καλό....Είναι μια όμορφη μέρα σήμερα, γιατί είναι μια μέρα όπως όλες οι άλλες. Τίποτα δεν άλλαξε, και αυτό είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ! Ας μην σκέφτομαι άλλες εκδοχές της απόξεσης, πέρα απο την πραγματική, τελικά δεν είχα τίποτα! Και συνεχίζω τη ζωή απο εκεί...

φιλιά και καληνύχτεςςςςςςςςςς!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που όλα πήγαν καλα. Να σαι πάντα καλα. Αν βρεις χρόνο δες αυτό http://diktyoellinwn.wordpress.com/2011/04/30/η-εκπληκτική-νέα-ιατρική-του-δρ-hammer-με-πο/
Καληνύχτα

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι πολύ για τα αποτελέσματά σου! Ήμουν σίγουρη!!:) Διαβάζω εδώ και καιρό το blog σου και μαθαίνω νέα σου...:)

Όλα καλά!!!:D

Χρύσα

Ανώνυμος είπε...

Πολύ χάρηκα για τα αποτελέσματα σου!! Τρελή ανακούφιση! :)
Άσε πίσω σου τώρα την απόξεση και μην το σκέφτεσαι, δεν αξίζει. Πες ότι πήγες σε ένα οδοντίατρο και έκανες απονεύρωση :P
Σημασία έχει ότι είσαι καλά! Τα υποθετικά σενάρια είναι πολλά και για όλους μας..Μην κάτσεις να σκεφτείς και αν ήταν αλλιώς τι θα γινόταν κτλ. Εστιάσου στο τώρα, στο παρόν!

Αισιοδοξία και θετική σκέψη που έχεις και μας μοιράζεις απλόχερα μέσα από το blog σου!!

πολλά φιλιά!
BRCA-1