Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Καλό μήνα!

πόσοι μήνες, πόσα χρόνια, πόσα ποστ με τον ίδιο τίτλο;;;

χάθηκα κάπου 15 μέρες....ήθελα φαίνεται και εγώ το break μου...

Στο διάστημα αυτό, πήγα στην Αθήνα για να με δει ο πλαστικός μου και να δούμε πως θα πάει με τις θηλές. Τελικά μου είπε να περιμένουμε για τις θηλές αλλά πάμε πολύ καλά (ουλές καλύτερα, και η σιλικόνη έχει "κάτσει" μια χαρά).

Μεσολάβησαν βόλτες, ξενύχτια, καφέδες, λίγη πίση στη δουλειά, παρεούλες αλλά και μέσα, τζάκι και κουβέρτα.

Έξω χιονίζει απόψε...η νύχτα είναι μαγική. Ο χρόνος λες και μπερδεύτηκε, τα ρολόγια δείχνουν 23.30 αλλά ο ουρανός μοιάζει να είναι ημέρας...Λευκή νύχτα, αξίζει να τη ζήσουμε...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

2 σχόλια:

Λίζα είπε...

Καλό μήνα!!!και πάλι.Χαίρομαι που περνάς καλά!Χιονίζει και εδώ..Ο επίλογός σου πολύ -πολύόμορφος!!!!!Αξίζει! να ζούμε τη ζωή που μας χαρίστηκε! παρά τις δυσκολίες της κάποιες φορές!και να την αγαπάμε!!!Να την εκτιμάμε!!!!Περνάω και εγώ όμορφα!Αν με ρωτούσε κάποιος πως περνάς ,πριν την περιπέτειά μου ,θα άρχιζα τις γκρίνιες ,θα έλεγα ..διάφορα,π.χ πολλή δουλειά κλπ...Τώρα όμως λέω ό,τι περνάω καλά και το νοιώθω μέσα από την ψυχή μου!Τα μικρά όμορφα απλά πράγματα είναιη ουσία της, όπως ξαναέγραψα, συμφωνώντας μαζί σου σε προηγούμενο σχόλιο.Πριν νόμιζα πως το ήξερα.Όμως τελικά μόνο το υποψιαζόμουν!Τώρα το ξέρω! και αυτό είναι ένα κέρδος για όλους εμάς!Ας διδαχτούν! από αυτό και όσοι μπαίνουν κατά τύχη στο blog σου Sweet!H ζωή είναι ένα ΔΩΡΟ!!!Δεν αξίζει να τη σπαταλάμε μιζεριάζοντας ,χωρίς να έχουμε αληθινα! προβλήματα! Πολλά φιλιά σε σένα!!! και όλες τις γυναίκες εδώ..!

Sweet December είπε...

για Λιζα

να ζούμε την κάθε στιγμή σαν να ήταν η τελευταία μας ώρα σε τούτη τη γη. Μακάρι...δυστυχώς στις μέρες μας εύκολο να το λέμε...και κάπως πιο δύσκολο να το κάνουμε, αλλά αξίζει, αξίζει, αξίζει!
φιλιά πολλά! ας μην αφήνουμε τίποτα απο δω και πέρα να μας ρήχνει!