Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

OXI ΑΠΛΑ ΡΟΖ ΚΟΡΔΕΛΑΚΙ

Το SCAR-PROJECT ξαναβρέθηκε μπροστά μου στη
LIFO

Ο καρκίνος του μαστού αφήνει ουλές, δεν θα έπρεπε όμως να ντρεπόμαστε γι αυτές. Οι ουλές ήρθαν μόνες τους δίχως να τις θέλουμε, έμειναν χωρίς να το επιθυμούμε αλλά έγιναν τόσο δικές μας που πολλές φορές αναρωτιέμαι....πως ήμουν πριν την μαστεκτομή και άνευ σιλικόνης; 

Μήπως όλα στη ζωή δεν είναι συνήθεια; Αμ είναι!
Θεωρώ πως οι γυναίκες που στήθηκαν μπροστά στο φακό του David Jay ήταν κάτι παραπάνω απο "Ατζελίνες", δεν συμφωνείτε;;;

Καλό βράδυ! Κάπου κάτω απο τις μπλούζες μου στο ύψος της καρδιάς και στο απέναντι μέρος του στέρνου, έχω και εγώ 2 τέτοιες ουλές! Μόνο ένας άνθρωπος με ευαισθησίες θα μπορέσει να σκύψει επάνω τους με θάρρος, αγάπη και τρυφερότητα. ΟΧΙ λύπη και οίκτο, αυτό ΔΕΝ μας πάει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: