Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

το πιο όμορφο δώρο!

Μεγαλώνοντας μάλλον είναι κανόνας: Το δώρο που θέλουμε δεν υπάρχει σε καμιά βιτρίνα, σε κανένα μαγαζί!
Σήμερα πήρα το ωραιότερο δώρο! Κάτι αναπάντεχο και μοναδικό!
Πέρασα μια μέρα με τη φίλη μου την "Κ" που είχα απο το καλοκαίρι να την δω γιατί ζει στο Παρίσι πλέον. Αφού μιλήσαμε για ώρες, όταν ήρθε η ώρα του αποχωρισμού με αγκάλιασε, με κοίταξε στα μάτια και μου είπε : "θα σου πως κάτι που ίσως σου φανεί χαζό. Σε ευχαριστώ που με αγαπάς!". Οι πέντε τελευταίες λέξεις, η τελευταία της φράση ήταν ότι πιο όμορφο έχω ακούσει ποτέ. Την αγκάλιασα σφιχτά. Είναι όμορφο να σε αγαπούν αλλά είναι εξίσου όμορφο και να αναγνωρίζουν την αγάπη σου! Σκέφτηκα πως φέτος στις γιορτές βρέθηκε (επιτέλους) ένας άνθρωπος να δώσει αξία στην αγάπη που του δίνω. Αγάπη μπορεί να στέλνουμε σε πολλά μέρη αλλά ποιός στα αλήθεια το αναγνωρίζει, δεν είναι πολλοί αυτοί που θεωρούν την αγάπη μας δεδομένη; Τη στιγμή που η "Κ" φραστικά αναγνώρισε απόψε την αγάπη που της έχω σκέφτηκα "κάτι λοιπόν αξίζω, κι εγώ και η αγάπη μου!". Γενικά έχω "μάθει" να δίνω στη ζωή και μεγαλώνοντας βλέπω πως έχω καλομάθει αρκετούς, θεωρούν δεδομένο το ότι θα τους δώσω και δεν μπαίνουν στον κόπο ούτε για ευχαριστώ ή για φιλοφρονήσεις.Απόψε συγκινήθηκα...Κοίτα που υπάρχουν άνθρωποι που δεν με ξέρουν τόσο καλά αλλά σταματούν την τροχιά τους γύρω απο τη γή και το τρέξιμο, μόνο και μόνο για να σε αγκαλιάσουν και να σου πουν "Σε ευχαριστώ που με αγαπάς", μόνο και μόνο για να σου δώσουν αξία πως αυτό που τους δίνεις είναι μοναδικό, πως το εκτιμούν και πως δίχως την αγάπη σου θα ήταν αλλιώς!
Σε ευχαριστώ κι εγώ "Κ" μου ήταν το πιο όμορφο δώρο! Δυο-τρεις λέξεις θέλει ο άνθρωπος...! Βρείτε ποιές είναι για τον καθένα σας και πείτε τις! Ο άλλος που θα τις ακούσει θα χαρεί τόσο πολύ, λες και του δώσατε το χρυσάφι όλης της γής! πραγματικά! 

Σημασία δεν έχει "ΤΙ" είναι κάτω απο το Χριστουγεννιάτικο δέντρο αλλά "ΠΟΙΟΣ" είναι γύρω απο αυτό! 

1 σχόλιο:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Ακριβώς έτσι ειναι. Η καρδιά μετράει και η Αγάπη που δίνουμε.