Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Αποτελέσματα!

ΟΛΑ ΟΚ!!!!

ευτυχώς ο δείκτης μου βγήκε κανονικός!
5 Δεκέμβρη είχα 11 και τώρα 11.8 αλλά και 15 να είχα μου είπε ο μικροβιολόγος πάλια μια χαρά θα ήμουν!
Οπότε όλα καλά! Ο χειρουργός-μαστολόγος μου, είπε πως δεν είναι επικίνδυνο με τέτοιο δέικτη :-) οπότε δεν υπάρχει βιασύνη για κάτι! Απλά παρακολουθούμε την κύστη και βλέπουμε, αν μεγαλώσει πολύ τότε κάτι πρέπει να γίνει για να βγει.
Εγώ θα επιλέξω Λαπαροσκοπικά! Λιγότερη ταλαιπωρία!

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας! Όλους εσάς που τόσο καιρό με διαβάζετε και αμέσως επικοινωνήσατε μαζί μου αλλά και εσάς τα φιλαράκια της ζωής μου που παρόλο που ζείτε πλέον μερικοί στο εξωτερικό με προσέχετε κι απο κει!

Η αλήθεια είναι πως πέρασα μεγάλο σοκ...δεν ξέρω κατα πόσο οι γύρω μου το κατάλαβαν...μόνο και στην ιδέα πως μπορεί να ξανα αρρώσταινα και να περνούσα τα ίδια, τελικά φρίκαρα κάπως. Σκέφτηκα πολύ απλά, τι ωραία που ήταν η ζωή πριν και γιατί μιζέριαζα...δεν υπήρχε λόγος. Τελικά τα μόνο προβλήματα που θα έπρεπε να μας βαραίνουν είναι τα προβλήματα υγείας, τίποτε άλλο!!!το ξεχνάμε συχνά, ακόμη κι εγώ το ξεχνάω και βασανίζομαι με χαζά και μικρά! ΤΕΛΟΣ! Απο εδώ και πέρα υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα ασχολούμαι με ουσιαστικά πράγματα! Είδα και πάλι πόσο εύκολα αλλάζει η ζωή σε ένα απόγευμα....και ξανα αγάπησα τη ζωή, και τη μικρή μου καθημερινότητα όσο τίποτε άλλο! Θέλω να είμαι καλά, τίποτε άλλο δεν με νοιάζει! Δεν σκάω για το μέλλον, αρκεί να είμαι ΚΑΛΑ! Αν είμαι καλά, μπορεί και να πετύχω 2-3 στόχους μου, αν δεν είμαι...τότε τι κάνω;;;

Σας φιλώ!


 


2 σχόλια:

Katerina είπε...

:)

Ανώνυμος είπε...

Ο ca μαστού είναι εξαιρετικά απίθανο να κάνει μετάσταση στις ωοθήκες, αν συμβεί αυτό τότε το πιθανότερο είναι να είναι πρωτογενής και όχι μεταστατικός.

Ο ca μαστού συνήθως κάνει μεταστάσεις μόνο στο συκώτι τον πνεύμονα τα οστά και το κεφάλι.

Μου κάνει εντύπωση ότι παρότι έχουν περάσει τόσα χρόνια συνεχίζεις να κανείς τόσο τακτικά εξετάσεις.

Με την ευκαιρία που έδωσες αίμα δεν έκανες μαζί άλλες εξετάσεις και για άλλους τύπους CA?? π.χ. CEA

Σου εύχομαι πάντα υγειά!

NIKOS B.