Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ca 125

Ca 125 είναι η εξέταση αίματος ή αλλιώς ο δείκτης που δείχνει τιμές σχετικές με τον καρκίνο των ωοθηκών.
Σήμερα ήδη πήγα και έδωσα αίμα...αναμένω τα αποτελέσματα της εξέτασης, μάλλον την Τετάρτη. Εκεί στη μικροβιολόγο σκέφτηκα πως ένα νουμεράκι...ένα αποτελεσματάκι θα καθορίσει πολλά μέσα στην εβδομάδα. Έτσι είναι...μήπως θα είναι η πρώτη φορά για εμένα που θα έχω αυτή την αγωνία;;;Μπα!!! τα έχω ξαναπεράσει με τον Μαστό και άλλους CA δείκτες.
Θα φανεί! Όσα περισσότερα περνάς στη ζωή, τόσο περισσότερο γίνεσαι κυνικός και μαθαίνεις να περιμένεις.
Δεν το κρύβω, το ΠΣΚ δεν βγήκα και έπεσε κάπως η διάθεσή μου...Σκέφτηκα τι χαζή που ήμουν που μόλις πριν μια βδομάδα στεναχωριόμουν για μικρά-χαζά πραγματακια. Ποιά; εγώ! Εγώ που πέρασα τόσα, κι όμως! Μια χαρά δεν ήμουν τελικά πριν την Πέμπτη που έμαθα πως τα χιλιοστά της κύστης μου αυξήθηκαν;;; μωρε μια χαρα ήμουνα αλλά και πάλι δεν το καταλάβαινα!!!!

2 σχόλια:

Katerina είπε...

Καλά αποτελέσματα ! "
Όλα καλά θα πάνε!

sundy είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα, που θα είναι.
Μέτρηση με διαφορά χιλιοστών μπορεί να ''παίξει'' ανάλογα που θα βάλεις την μέτρηση. Και για τι μέγεθος κύστης μιλάμε?
Εύχομαι τα καλύτερα
φιλιά