Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

ίσως και γι αυτό να είναι η καταιγίδες...!


3 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Πόσος καιρός πάει... Και πόσο χαίρομαι που σε βλέπω να ποστάρεις ακόμα!! :)

Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

charalambia είπε...

Ίσως και να είναι αλήθεια…
Από την άλλη έχω την αίσθηση ότι μια τέτοια διάγνωση, δεν είναι μια καταιγίδα που γνωρίζεις πως θα περάσει και θα τελειώσει. Μπορεί στις μέρες μας να λένε ότι είναι διαχειρίσιμος…αλλά δεν παύει να αποτελεί μια χρόνια ασθένεια με ότι κι αν σημαίνει αυτό…
Την καλησπέρα μου!

Sweet December είπε...

για Έξυμνος

Εδώ λοιπόν ξανά, μετά απο χρόνια!!! να σαι καλά!

για charalambia

Σίγουρα είναι πιο χρόνια,όμως όταν τελειώνουν τα πολλά διαδικαστικά, μια φορά το χρόνο check up δεν μαυρίζει όλη την χρονιά:-)Ούτε εγώ δεν έχω ξεμπερδέψει,πέρα απο το τσεκ απ έχω εκρεμμοτητες αισθητικής, όμως να σου πώ κάτι; Ναι, πέρασε η καταιγίδα των χμθ, της ακτινοθεραπείας, της αλλαγής εμφάνισης κτλπ....!!! :-)