Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Pink Martini - Get Happy / Happy Days Are Here Again


Σάββατο σήμερα! Καλημέρα! Κάθισα στον υπολογιστή και στην ησυχία του σπιτιού μου, ακούγοντας το τραγουδάκι αυτό. Pink Martini, τους άκουσα Live στο πρόσφατο ταξίδι μου στη Γαλλία, υπέροχη βραδιά. Με τη φίλη-συνταξιδεύτριά μου νιώσαμε και πάλι παιδιά σε εκείνη τη συναυλία. Γιατί να θυμάστε πως τα παιδιά πάνω απο όλα χαμογελάνε και χαίρονται με τα πιο μικρά πράγματα :-)
 Μπορεί όπως λέει το τραγούδι να ξανα ήρθαν οι χαρούμενες μέρες....ποιός ξέρει το μέλλον τι θα φέρει... Σίγουρα όμως διανύω καλύτερες μέρες συγκριτικά με άλλες του παρελθόντος. Πολλή διαφορετικές αλλά καλύτερες. Συμβιβάστηκα και με τις ευχές που δεν βγήκαν και με τα όνειρα που άλλαξαν υφή. Αποδέχτηκα τους ανθρώπους που μπαινοβγαίνουν στη ζωή μου, γιατί πλέον έχουν άλλες υποχρεώσεις πιο πιεστικές απο ότι εμένα, πιο σημαντικές(;).
Οι μήνες περνούν και τα χρόνια φεύγουν. Μεγαλώνεις. Κάθε μέρα μαθαίνεις στη ζωή, μαθαίνεις τη ζωή! Ωριμάζεις (ίσως) αλλάζεις (σίγουρα). Όπως δεν υπάρχει οδηγός αισιοδοξίας δεν υπάρχει ούτε οδηγός ζωής...Αν είσαι ανήσυχο πνεύμα όμως, το πιο πιθανό είναι το ότι θα πειραματιστείς με τη ζωή κι η ζωή κάτι θα σου δώσει, δεν θα σε αφήσει έτσι...

1 σχόλιο:

Roadartist είπε...

Κρατώ την τελευταία σου φράση... Καλό σου φθινόπωρο!