Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Τέλος καλό!!!!

πιστεύω απο τον τίτλο και μόνο αυτού του ποστ πήρατε τα πάνω σας!!!!

Μόλις γύρισα απο την κλινική! Ναι, τελικά νόσησα απο καρκίνο του τραχήλου όπως σας είχα πει σε προηγούμενα ποστ. Θα μου πείτε "και γιατί χαίρεσαι;". Χαίρομαι πραγματικά γιατί η ίαση ήταν απλά η επέμβαση! Γιατί δεν θα κάνω χμθ! Και είμαι πολύ χαρούμενη. 

Έκανα την λαπαροσκόπηση εχθές.Ο χειρουργός με το που με είδε μου είπε "αφαιρούμε τη μήτρα και τη στέλνουμε για ταχεία βιοψία. Αν μας δείξει in situ όπως μας έδειξε η βιοψία τραχήλου έχει καλώς. Αν όχι θα σου αφαιρέσω και τους πυελικούς λεμφαδένες".

Κι έτσι ξεκινήσαμε προς το χειρουργείο, λίγο κινηματογραφικά. Η "Σ" ήταν πάλι εκεί, εκεί και οι γονείς μου. Οι τρεις τους περίμεναν απ'έξω απο το χειρουργείο.Εγώ ήμουν πολύ ψύχραιμη. Τόσο ψύχραιμη που απορούσα με τον ίδιο μου τον εαυτό. Έκτη φορά στο φορείο!!!!!! Κι όμως, αυτή τη φορά ήμουν τόσο ανέκφραστη και ψύχραιμη πραγματικά. Στην αίθουσα του χειρουργείου υπήρχε μια περίεργη σαστιμάρα, απο όλους! H αναισθησιολόγος (την θυμόμουν απο το Μάρτιο) είχε μια περίεργη αμηχανία. Δυσκολευτήκαμε να βρούμε φλέβα, αλλά εγώ ήμουν ψύχραιμη και προς αυτό, κι έκανα χιούμορ...όσο μου είχε απομείνει. Έδωσα και συγχαρητήρια στο νεαρό που με έφερε με το φορείο, του είπα "δεν ξέρω πως οδηγείς αυτοκίνητο, όμως το φορείο το πας τέλεια". Ο χειρουργός ήρθε και μου χάιδεψε τον ώμο, μου είπε πως όλα θα πάνε καλά. Εγώ του είπα: "να ενημερώσετε τους συγγενείς μου γιατρέ" εκείνος μου απάντησε "πρωτεραιότητα έχεις εσύ τώρα". Ένας νεαρός νοσοκόμος με ρώτησε "πόσες χμθ έκανες;" και του είπα "τέσσερις και τέσσερις" και πριν προλάβω να αναρωτηθώ μέσα μου, προς τι η ερώτηση, συνέχισε λέγοντας "κι εγώ έκανα 8" .Μου φάνηκε "κάπως" ένας άνθρωπος μέσα στο χώρο της υγείας και εκείνη τη στιγμή ακριβώς που είμαι στο χειρουργικό τραπέζι να μου το λέει. Δηλαδή στο χειρουγείο μαζί μου είχα ένα άτομο που είχε κάνει χμθ. Περίεργο. Η αναισθησιολόγος μου είπε "αντε καλό ύπνο". Εγώ έκλεισα τα μάτια μου και περίμενα να με πιάσει η νάρκωση. Στα ελάχιστα επόμενα δευτερόλεπτα, ο νοσοκόμος που είχε κάνει κι αυτός χμθ είπε "τι να πεις, αν σε πιάσει δεν σε αφήνει αυτό το πράγμα". Δυο δάκρυα κύλησαν εκείνη τη στιγμή απο τα κλειστά μου μάτια, έτσι γιατί εκείνος ήξερε. Και δύο παλάμες (πρόλαβα να τις δώ) πολύ κινηματογραφικά (όπως στις ταινίες τα χέρια πλησιάζουν την κάμερα κι είναι σαν να χαιδεύουν εμάς τους θεατές) δυο παλάμες μου σκούπισαν τα δάκρυα ταυτόχρονα. Αυτή ηταν η τελευταία εικόνα. Πιστεύω πως ήταν ο νεαρός νοσοκόμος. Μετά κοιμήθηκα. 

Μόλις ξύπνησα όλο το team στην ανάνηψη μου είπε "Όλα πήγαν πολύ καλά".

Και ναι, όντως ήταν καρκίνος του τραχήλου, αδενοκαρκίνωμα του ενδοτραχήλου αλλά για σούπερ καλή μου τύχηηηηηη ήταν ΙΝ SITU!!!!!!!

Μια καλή τύχη, ένας καλός θεός, ένας καλός χειρουργός;;;; Δεν ξέρω που να το αποδώσω;;; Λίγο απο όλα!!!!! Χθες δεν σκέφτηκα "πωπω τι κρίμα αρρώστησα" χθές σκέφτηκα "τι καλά που το βρήκα in situ". Βαθμός "0" λοιπόν! Όλοι πανηγυρίζαμε εχθές λες και είχαμε πιάσει το τζόκερ!!!!Στιγμή δεν σκέφτηκα για τη μήτρα που έβγαλα, για το ότι τελικά αποκλείεται να κάνω παιδί δικό μου, ότι αποκλείεται να κυοφορήσω ποτέ έστω και κάποιας άλλης το ωάριο. Το μόνο που σκέφτηκα ήταν το "ΝΑ ΖΗΣΩ" και απο ότι φαίνεται "ΘΑ ΖΗΣΩ" αν και δεν θέλω να είμαι υπεραισιόδοξη, γιατί όλα τα περίεργα μου τυχαίνουν σε τουτη τη ζωή. Γιατί όπως προέγραψα ήταν σπάνιος αυτός ο καρκίνος...! 





6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ουφφφ!!! Μπράβο κορίτσι μου. Περίμενα με αγωνία τα νέα σου και χαίρομαι τόσο πολυ. Αστο πίσω σου κι αυτό σιγά σιγά. Καλή ανάρρωση. Γωγω

sundy είπε...

Γεια σου, χαίρομαι γιαυτήν την εξέλιξη.
Σε πρηγούμενο ποστ σου σου γράφω ότι έλειπα εκτός Ελλάδος κ ξαφνικά γυρνώντας διαβάζω όλα αυτά που συνέβησαν σε μικρό χρονικό διάστημα.
Μείνε στο τέλος καλά, όλα καλά και από δω και πέρα εύχομαι να είναι χωρίς τέτοιους επισκέπτες η ζωή σου.
φιλιά

ΝΙΚΟΛΕΤΑ είπε...

ευχομαι περαστικα και να μην εχεις καμια αλλη περιπετεια!!να ξερεις πως ο θεος εχει αλλα σχεδια για σενα για αυτο και σου εστειλε αυτο το αποτελεσμα!!χαρηκα παρα πολυ εισαι για μενα σημειο αναφορας στη δικη μου περιπετεια..ειμαι ακριβως ενα χρονο πισω απο εσενα...
πολλα φιλια,Νικολετα <3

ΛΙΖΑ είπε...

Καλημέρα!Sweet ! Σου εύχομαι περαστικά! καλή και γρήγορη ανάρρωση! Ναι! Ο Θεός θέλει να ζήσεις! και γι αυτό είσαι τώρα καλά! και εύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά!ως τα βαθιά σου γεράματα!!! Πάντως , εγώ διαφωνώ ! κάθετα με αυτό που σου είπε ο νοσοκόμος, ό,τι αυτό αν σε πιάσει δεν σε αφήνει.Πρώτα από όλα γιατί αυτά δεν είναι λόγια εμψύχωσης! και ίσως εγώ πχ να νευρίαζα εκείνη τη στιγμή , πράγμα που δεν θα ήταν καλό αμέσως πριν την επέμβαση! Κατά δεύτερο λόγο διαφωνώ γιατί δεν είναι όλοι οι καρκίνοι ίδιοι και το ίδιο ιάσιμοι.Στην περίπτωσή σου απλώς είχες έναν ξέχωρο καρκινο του τραχήλου της μήτρας που ανιχνεύεται με το τεστ παπ που πρέπει να κάνουμε όλες οι γυναίκες!κάθε χρόνο. Αυτό το νόημα έχει και το τεστ παπ ( ειδικά αν γίνεται από καλό γιατρό και παίρνει το δείγμα απ όλα τα μέρη του τραχήλου, ακόμη και ψηλά) Να βρίσκει πολύ έγκαιρα , ακόμη και σε προκαρκινωματώδη κατάσταση αλλοιώσεις ! οι οποίες αφαιρούνται σε πολλές περιπτώσεις με απλή κωνοειδή εκτομή του τραχήλου, χωρίς να αφαιρεθεί ολόκληρη η μήτρα. Στη δική σου περίπτωση ίσως από το φάρμακο που έπαιρνες το ταμοξιφέν μπορεί να αναπτύχθηκε υπερπλασία στο ενδομήτριο που οδήγησε σε καρκίνο in situ στο ενδομήτριο( ένας καλός γιατρός που κάνει τεστ παπ σε γυναίκες που έχουν πάρει η παίρνουν αυτό το φάρμακο, όσο μπορεί παίρνει δείγμα από πιο ψηλά, η αν δει στον υπέρηχο κάποιο πάχος συνιστά βιοψία) Αυτό θα ήθελα, αν γίνεται να το διευκρινήσεις,αν ήταν στον τράχηλο η στη μήτρα , γιατί έπαιρνα και ηίδια το ταμοξιφέν, και φυσικάκαι πολλές άλλες γυναίκες. Επομένως σε κάθε περίπτωση είναι ένας ξεχωριστός καρίνος που αν γίνει έγκαιρη διάγνωση υπάρχει πλήρη ίαση!! μόνομε την επέμβαση! Στο άλλο θέμα τώρα σχετικά με την απόκτηση παιδιού, να ξέρεις ,ότι η ζωή! η ίδια είναι όμορφη! Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που δίνουν χαρά! στον άνθρωπο και ουσία! αληθινή! στη ζωή του! που ίσως άλλοι άνθρωποι δεν θα μπορέσουν! να τα ζήσουν! γιατί θα είναι απασχολημένοι με τη ρουτίνα και τη αγωνία της καθημερινότητας της ανατροφής και της φροντίδας των παιδιών, ως τα γεράματά τους ακόμη! Βλέπεις όλα! μα όλα! στη ζωή! έχουν το τίμημά! τους! Έπειτα υπάρχουν πολλές γυναίκες που είτε από τύχη είτε από επιλογή, είτε και τα δυο μαζί ( γιατί δεν βρήκαν τον κατάλληλο σύντροφο, και πιστεύω ότι είναι απαραίτητο! να υπάρχει ο κατάλληλος για να μεγαλώσει σωστά ένα παιδί)δεν έκαναν παιδιά και η ζωή τους έχει χαρά! δημιουργία! γιατί είναι ελεύθερες να χαρούν!!! αλλά και να εμβαθύνουν !πιο πολύ στην ουσία! της ζωής προσφέροντας έτσι ποιότητα , όχι μόνο στη δική τους ζωή αλλά πολλές φορές και στη ζωή συνανθρώπων τους! Όσον αφορά εμένα, έχουνπεράσει 5μιση χρόνια από την ογκεκτομή μου και τις 6 χημειό και όλα είναι καλά εκτός από μια από από ξεση που έκανα λόγω ταμοξιφέν πριν 2μιση χρόνια . Κάνω τακτικά όλους! τους σχετικούς ελέγχους μου και τους γυναικολογικούε ( τεστ παπ και ενδοκολπικό υπέρηχο) Έχεις την αγάπη μου! και τη φιλία μου! Είσαι ξεχωριστή! γι αυτό βάζισε ωραία στο δρόμο που ανοίγεται! μπροστά σου! και στη ζωή! Να είσαι πάντα και να περνάς καλά!Σε φιλώ!

ΛΙΖΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Sweet December είπε...

για ΛΙΖΑ

Φίλη μου ζήλεψα τις γνώσεις και το πάθος με το οποίο γράφεις για όλα αυτά!

1) ο νοσοκομος φαντάζομαι νόμιζε πως με έπιασε η νάρκωση λογικά και δεν απευθύνονταν σε εμένα. Οπότε δεν του θύμωσα.
2) φυσικά ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ όλοι οι καρκίνο το ίδιο. Το ξέρω απο την πρώτη μέρα που έμπλεξα. Φυσικά ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ολοι οι ασθενεις το ίδιο και η πορεία τους επίσης.
3) Θέλω να τονίσω πως εγώ νόσησα απο ΑΔΕΝΟΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΔΟΤΡΑΧΗΛΟΥ (μπορεί βιαστικά να έγραψα κάπου-ενδομήτριο, ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ). Ναι, ο καλός γιατρός με τέτοιο ιστορικό παίρνει δείγμα απο όσο ψηλά μπορεί και δεν αδιαφορέι όταν προκύπτουν ΑΤΥΠΙΕΣ στο ΤΕΣΤ ΠΑΠ.
4)Φυσικά εγώ δεν τα κατέγραψα για να φέρω τον φόβο! Κι εγώ 7 χρόνια μια χαρά τα πήγαινα με τις εξετάσεις μου. Εξάλλου αυτό που συνέβει τώρα δεν έχει να κάνει με τον μστό!

Φιλιά πολλά Λίζα μου και σε σένα και σε όλα τα κορίτσια που έχουμε το κεφάλι=ηθικο ψηλά παρόλες τις ταλαιπωρίες της ζωής!
:-*