Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Στην ανάρρωση...

Έκανα τη λαπαροσκόπηση την Πέμπτη και μόλις την Παρασκευή στην κλινική μπόρεσα να πληθώ, μόνη. Παρασκευή βγήκα και το Σάββατο έλουσα μόνη τα μαλλιά μου στο σπίτι. Αν ήμουν εκπομπή στην τηλεόραση θα είχα να περνάει λεζάνα "Μην το δοκιμάσετε στο σπίτι/Don't try this at home"
Μην τρομάζετε, όλα καλά πήγανε και πάνε με τα beaute μου αλλά σίγουρα ο κάθε οργανισμός μπορεί να κάνει άλλα...οπότε αν ποτέ σας τύχει (χτύπα ξύλο) κάποια λαπαροσκόπηση να δείτε τα προσωπικά σας όρια κι όχι να θυμηθείτε εμένα. Γιατί εγώ παραξεθάρεψα αυτή τη φορά! Την Παρασκευή που γύρισα ήμουν πάνω-κάτω στο σπτίτι να κάνω καφέδες :-P Τις αλλαγές στα γαζάκια τις κάνω μόνη.
Σήμερα πήγα και στη "Σ" απο το απόγευμα ως τα μεσάνυχτα (δεν οδήγησα, με πήγανε...). Δεν νιώθω κανένα πόνο, και πραγματικά δεν πήρα κανένα παυσίπονο.Η μόνο μου ενόχληση είναι τα ράμματα στον ομφαλό και τίποτε παραπάνω. Θα πάω την Παρασκευή στο ιατρείο του χειρουργού και θα μου τα κόψει. Έτσι λοιπόν, δίχως καμία ανόχληση πρέπει να θυμίζω στον εαυτό μου να μη σκύβει και να μη σηκώνει βάρος. Έχω άδεια απο τη δουλειά 15 ημερών. Πιστεύω ως τότε να έχω ανακτήσει πλήρως τις δυνάμεις μου!
Σας φιλώ και καλή εβδομάδα!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: