Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Επανέλεγχος

Σήμερα ολοκλήρωσα τον επανέλεγχό μου, αυτό που κάνω κάθε χρονιά, μια φορά το χρόνο.

Η μαστογραφία καλή, το σπινθηρογράφημα πέρα απο την οστεοπενία δεν έδειξε αλλαγές. Βέβαια πρέπει να τα δει και ο γιατρός μου για σίγουρα πράγματα. Οι αιματολογικές όμως έδειξαν χαμηλό αιματοκρίτη μόλις "24" (λέτε επειδή ήταν μετά τις γιορτές;;; ξενύχτια και ποτά, και όχι τόσο καλή διατροφή, ίσως...) και Λευκά πεσμένα (μάλλον γιατί όλους κάτι μας τριγυρνά...).

Καλά λοιπόν λέμε, για όλα ;-)

Φιλιά!
Ας χαμογελάσω λίγο, γιατί σήμερα πήρα μεγάλη ανακούφιση, γιατί σήμερα ήταν καλή η μέρα. Ας χαμογελάσω γιατί είμαι καλά, γιατί με κούρασαν και βαρέθηκα τις εξετάσεις αλλά χαλάλι, αφου ήταν καλές! Η μαγνητική μαστρογραφία είναι το χειρότερό μου, είχα πάει μόνη, ξαπλωμένη τόση ώρα με έπιασε το αυχενικό μου και ότα σηκώθηκα ζαλιζόμουν, αλλά είμαι σκληρό καρύδι εγώ..Κάθισα λίγο στο σαλονάκι της αναμονής μετά την εξέταση και ξεζαλίστηκα. Μετά απο λίγο ήμουν και πάλι έτοιμη για καφέ και παρέα. :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: