Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Χάρισε τα μαλλιά σου!

Κάτι πολύ όμορφο, ήρθε και στην Ελλάδα!

Όταν κάποιος άνθρωπος ξεκινάει τις χημειοθεραπείες περιμένει και το δυσάρεστο της απώλειας των μαλλιών του. ΦΥΣΙΚΑ αυτο δεν είναι το χειρότερο με τον καρκίνο ή με τις θεραπείες αλλά ΞΕΡΩ πως το να μην έχεις μαλλιά μέσα στην όλη ταλαιπωρία, σε στεναχωρεί επιπλέον (καποιους περισσότερο, κάποιους λιγότερο).

Απο την δική μου περιπέτεια πέρασαν περίπου 10 χρόνια, αλλά δεν σας πάω τόσο μακριά, σας πάω και πιο κοντά, όταν τέλειωσε η περιπέτειά μου, σε περίπου ένα χρόνο το μαλλί μου δεν θύμιζε τίποτα απο χμθ.

Αν έχετα άβαφο μακρύ μαλλί και σκεφτεστε τόσο κόσμο στην Ελλάδα που κάνει χημειοθεραπείες και δεν έχει καθόλου μαλλάκι... τότε χαρίστε το! ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ και είναι μια βοήθεια μεγάλη! Τα μαλλιά, τρίχες είναι, μακραίνουν! χαρίστε και δώστε χαρά!

 Πληροφορίες για το Ελλινηκό Donate Hair

Βρείτε ένα κομμωτήριο που συνεργάζεται και κουρευτείτε εκεί, για τον παραπάνω σκοπό ΔΩΡΕΑΝ παρακαλώ! Εάν πάλι δεν θέλετε να μπείτε στη διαδικασία του να βρείτε συγκεκριμένο κομμωτήριο, κανένα πρόβλημα. Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε στο παραπάνω site και μπορείτε να κουρευτείτε και μόνες/οι στο σπίτι ή στον αγαπημένο σας κομμωτή!

Είναι πάρα πολύ απλό να δώσετε τα μαλλιά σας για περούκες προς καρκινοπαθείς!
Εγώ ετοιμάζομαι σε λιγότερο απο ένα μήνα να κόψω τα μαλλιά μου που πλέον φτάνουν πιο κάτω κι απο το κούμπωμα του σουτιέν, να τα φιλήσω, να τα βάλω σε ένα σακουλάκι και να τα στείλω για να σκεπάσουν κάποιο άλλο κεφαλάκι! ΑΠΛΟ, ΕΥΚΟΛΟ, ΔΩΡΕΑΝ και πιστέψτε με, δίνει τόση μα τόση χαρά!!!!!

ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ! ΚΑΝΤΕ ΤΟ!!!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ! ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: