Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! 2018 εδω!










Και ναι, το 2018 είναι εδώ κι αυτή είναι η πρώτη του μέρα!
ΚΑΛΗ μας ΧΡΟΝΙΑ! Καλές ζωές φίλοι μου εκεί έξω! Όμορφες στιγμές και εύκολες καθημερινότητες! 
Να έχουμε υγεία, γιατί όταν έχεις υγεία μπορείς να κάνεις τα πιο τρελά όνειρα και να κυνηγήσεις τα πιο απίθανα σενάρια. Να πετάξεις στα σύννεφα και να δεις τα όνειρά σου να πραγματοποιούνται ή να τα ακουμπάς και να τους κάνεις μια μεγάλη αγκαλιά με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο και έπειτα να τα αφήνεις!  
Προσωπικά έκλεισα με τα 7άρια της ζωής μου. Το 2007 έγινε 2017 με εμένα και την υγεία μου καλά, με τη ζωή να μου χρωματίζεται σιγά σιγά, απο εκείνο το χλωμό της θεραπείας σε χίλια δυο χρωματιστά συναισθήματα στο πρόσωπό μου! 
Δεν περιμένω το 2027, είναι τα επόμενα 10 χρόνια για τα οποια δεν κάνω καμία πρόβλεψη. Κάποτε το 2007 σε μια εξωτική παραλία στο Ιόνιο, ρώτησα τη "Σ" "πως λές να είναι τα επόμενα 10 χρόνια;" η "Σ" δεν αρέσκεται ούτε στα υποθετικά μα ούτε και να πάει τη ζωή fast forward, εγώ όμως πάντα ήμουν περίεργη! Τα 10 χρόνια μετά, ήταν και είναι τα χρόνια μου με τον καρκίνο, μαζί φτάσαμε ως εδώ. Όχι δεν υπάρχει το όλα γίνονται για κάποιο λόγο, όχι, για μένα υπάρχει το όλα απλώς γίνονται ή μπορούν να συμβούν! Και τα πράγματα συμβαίνουν, όπως λέει μαι καλή μου φίλη, γιατί αυτή είναι η ίδια η ζωή, με τα πράγματα να συμβαίνουν! 
Όσες φορές αντιστάθηκα απέναντι στη ζωή με πήρε απο το χέρι και με εξέπληξε. Η ζωή νικάει, γιατί όσο κι αν ο θάνατος παραμονεύει, εσύ θες να ζήσεις. Όσο κι αν το σκοτάδι σε τραβάει κάτω και η ψυχούλα σου πάει να μαυρίσει ανακαλύπτεις πως είναι καλύτερο να αγαπάς παρά να θυμώνεις και να εκνευρίζεσαι. Μην κάνεις το θυμό μόνιμο συναίσθημά σου, θα σε αρρωστήσει χειρότερα!
Έμαθα πολλά, πάρα πολλά για τους ανθρώπους για τους φίλους, για τους συγγενείς, για την ίδια τη ζωή! Έμαθα όσα μπόρεσα να μάθω...αξιοποίησα τον καρκίνο ως ένα μέσο του να ανακαλύψω κομμάτια που είχα κάποτε προσπεράσει.

Φυσικά το 2017 θα έκλεινε πολύ πιο πανηγυρικά εάν δεν είχε συμβεί το "τα ίδια Παντελάκη μου" και με τη "Σ" λίγο πριν κλείσει το '17 όμως όπως λέω πάντα εδώ μέσα, κάθε άνθρωπος όπως και κάθε καρκίκνος είναι διαφορετικός. Η περίπτωσή της λοιπον ευτυχώς λάητ όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα μπεί στο χειρουργείο τις επόμενες 10 μέρες :-( με ca μαστου, ωστόσο καρα in situ, δλδ πολύ νωρίς διεγνωσμένο. Κουράγιο της εύχομαι, κουράγιο και σε εμένα που για μια ακόμη φορά η ζωή μου έφερε κάτι τέτοιο, τόσο κοντά. Κουράγιο σε όλους μας όπου κι να είμαστε!

Είναι κλισέ για όσους δεν έχουν αρρωστήσει να τσουγκρίζουν τα ποτήρια και να λένε "να μαστε καλά" αλλά για όλους εμάς που περάσαμε απέναντι σημαίνει πολλά!

Να μαστε καλά! ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ! όλα τα άλλα βρίσκονται!
ΑΓΑΠΗ επισης! 
Η Αγάπη είναι πιο ωραίο συναίσθημα απο οποιοδήποτε άλλο αρνητικό το οποίο μπορεί να πάρει τη θέση της! Να αγαπάτε τους ανθρώπους, να δίνετε, γιατί έτσι μόνο γεμίζει η ψυχούλα σας.
Όμως, να μάθετε να λέτε και "όχι", κανόνας νούμερο ένα για τα καρκινάκια μας...
Να μάθετε να λέτε ΟΧΙ, γιατί έτσι είστε καλοί με τον εαυτό σας και η καλύτερη σχέση που μπορείτε να έχετε στη ζωή είναι αυτή με τον εαυτό σας! Οι υπόλοιποι προκύπτουν μετά, οι επόμενες σωστές σχέσεις έρχονται αφού αγκαλιάσουμε πρώτα εμάς! Να μην είστε δεδομένοι, οι άνθρωποι θα σας ποδοπατήσουν έτσι απλά, γιατί οι περισσότεροι αντί να εκτιμήσουν όσα κάνουμε (με την καρδιά μας και όχι για αντάλλαγμα) προσπερνούν την καλή μας συμπεριφορά γιατί σταδιακά τη θεωρούν δεδομένη.

Να είστε καλοί, γιατί το καλό πολλαπλασιάζεται και γυρίζει σε εμάς!
Εγώ εξακολουθώ να είμαι εδώ, να προσφέρω την παρέα μου και τις κουβεντούλες μου σε όλους εσάς που περνάτε απο εδώ! Σκέφτομαι να σας συναντήσω κάποια στιγμή...Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: