Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Δύσκολη εβδομάδα

Αυτή η εβδομάδα θα είναι φίλες και φίλοι μου η εβδομάδα όπου η κολλητή μου"Σ" θα κάνει το
δικό της χειρουργείο για να αφαιρέσει τα ογκάκια τα κακά απο τον μαστό της. Η "Σ" επίσης αποφάσισε μετά απο ώριμη σκέψη να αφαιρέσει και τους 2 μαστούς προφυλακτικά.  
Ανακαλυψε στα 36 της ότι δεν είναι εύκολη απόφαση, θα συμφωνήσω. 
Για εμένα ήταν απλά μονόδρομος εφόσον είχα καρκίνο stage 3 και ένα μεγάλο όγκο κι επίσης μικρό μαστό. Βασικά σε εμένα ήταν θέμα ζωής και θανάτου. 

Δεν ξέρω ποιο είναι πιο δύσκολο; Το να έχεις επιλογή ή το να σου επιβάλεται κάτι; 

Πιστεύω μετά απο 10 χρόνια πως και τα 2 είναι εξίσου δύσκολα. 

Θέλω σήμερα να γράψω κάτι που το είπα και στην ίδια, πως τη θαυμάζω για την απόφασή της αυτή, παρόλο που οι γιατροί της λέγανε να μην κάνει μαστεκτομές. Πιστεύω πως 10 χρόνια μετά, η "Σ" πήγε την επιστήμη και τη γυναίκα ένα βήμα μπροστά. Άφησε στην άκρη την εμφάνιση, τη σεξουαλικότητα, έσπασε τα ταμπού του γυναικείου σώματος και της εικόνας και αποφάσισε να βάλει στόχο την υγεία. 

Ελπίζω η ιστορία της "Σ" να κάνει τη "Σ" παράδειγμα προς μίμηση για κάποιες απο εσάς που φτάνετε σε αυτό το μπλογκ λόγω καρκίνου μαστού. ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ "να πάτε και να τα κόψετε" αλλά εάν σας δοθεί η επιλογή ή εάν σας επιβληθεί ΔΕΝ ΘΕΛΩ να στεναχωρηθείτε. Είναι δύο μάζες κρέατος, τίποτε παραπάνω. Η απουσία τους σου χαρίζει ζωή...ΑΥΤΟ. 

Θέλω πάνω απο όλα να μιμηθείτε τη "Σ" στον προληπτικό έλεγχο που έκανε πάντα on time! Στο ότι ήταν τυπική στις εξετάσεις της. ΟΛΕΣ ξιζουμε τις εξετάσεις κι αφήστε τα ροζ κορδελάκια και τις καρδούλες. Μια μαστογραφία την αξίζουμε, ένα υπέρηχο επίσης. 

ΓΥΝΑΙΚΕΣ.... οι πιο σκληρα εργαζόμενες ότι δουλειά κι αν κάνουν, κι ας μην κανουν! Δώστε στους εαυτούς σας αυτό που τους αξίζει! Προστατευτείτε! Νοιαστείτε! 

Ακούω πολλές φίλες μου καινουριες (που καν δεν ξερουν τι περασα) να λένε >>> Αχ δεν παω για εξετάσεις φοβάμαι!

 μα είναι δυνατόν;;; Κρύβεσαι απο κάτι πριν το δεις;

ΜΟΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΩΖΕΙ, και μεταφορικά και κυριολεκτικα! ΜΟΝΟ! 
ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ!

Η ζωή της "Σ" θα σωθεί, γιατί δεν πήγε αργά.... Εγώ πήγα αργά αλλά ευτυχώς σώθηκα κι εγώ...

ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΣΤΕ ΣΥΧΝΑ! 

Αυτό δεν σημαίνει φόβος! Αυτό σημαίνει ωριμότητα κι υπευθυνότητα προς τον εαυτό σας κι όσους σας αγαπούν!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ (έτσι την λέω πολύ συχνά) ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ καλό new her (Καινούριο σώμα) ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ!









 

Δεν υπάρχουν σχόλια: